Monobank без попередження закриває українцям доступ до рахунків та відмовляє в обслуговуванні без пояснення причин. Про це свідчить відгук колишнього клієнта на порталі "Мінфін".

Українець стверджує, що був клієнтом Monobank не один рік, але днями йому надіслали повідомлення про відмову в обслуговуванні. Разом з тим йому закрили доступ до рахунку, де залишалися гроші.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

"Пізно ввечері просто надходить повідомлення про те, що мені просто відмовлено в обслуговуванні в односторонньому порядку. Причини не повідомляються. Просто раптово я перестав мати доступ до своїх грошей і можливості отримувати зарплату", - поскаржився клієнт.

Чоловік обурився, що йому навіть не повідомили причини такого рішення. Він додав, що нічого не порушував і не розуміє, чому його залишили без засобів для існування.

Популярні новини зараз
Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

Monobank / скріншот з відео
Monobank / скріншот з відео

"Я закон не порушував і в праві отримувати послуги або хоча б нормальне ставлення і маю право дізнатися хоча б про причину такої раптової зміни ставлення до мене як до давнього клієнта", - написав чоловік.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу українця та пообіцяли зв'язатись для уточнення всіх деталей.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, хочеш повернути гроші - чекай від місяця до пів року: клієнти "Monobank" в шоці від нових перевірок.

Також наш портал інформував, сплатили розписали двічі: ПриватБанк не перестає дивувати клієнтів.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, діятиме лише до 1 квітня: клієнтів "Ощадбанку" попередили про важливі зміни.