У разі виявлення некоректних даних в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду, українці мають можливість внести зміни у Реєстрі застрахованих осіб. Нижче подано інструкцію щодо процедури зміни даних на вебпорталі ПФУ.

Реєстр застрахованих осіб - це сучасний автоматизований банк даних, який відображає персональну електронну облікову картку кожного застрахованого з унікальним номером. Тут накопичується, зберігається та автоматично обробляється інформація про фізичних осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, а також інформація, необхідна для обчислення і призначення страхових виплат.

Пенсіонерка за столом
Пенсіонерка за столом

Перевірити та змінити персональні дані можна в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Щоб сформувати і подати анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб, необхідно виконати наступні кроки:

Популярні новини зараз
Українцям радять терміново оформити "теплі" субсидії: часу лишилося обмаль Якщо ставите сумку на підлогу, потім не дивуйтеся: прикмети, які врятують вас від нещасть Коли бронювання вже не врятує: чому чоловіків можуть забрати до війська Комунальники вирішили не церемонитися: який тариф злетить одразу на 90%
Показати ще
  • Увійдіть на вебпортал електронних послуг ПФУ за допомогою кваліфікованого електроного підпису (КЕП).
  • У розділі "Комунікації з ПФУ" оберіть пункт "Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб".
  • Заповніть екранну форму анкети, вказавши всі необхідні дані.
  • Поставте мітку "Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних".
  • Прикріпіть скан-копії документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, довідка про присвоєння реєстраційного номера платника податків тощо).
  • Підпишіть анкету за допомогою КЕП, обравши файл ключа та ввівши пароль.
  • Натисніть кнопку "Відправити до ПФУ". Після надсилання заяви на екрані з'явиться повідомлення "Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ".

Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення". Якщо фахівець Фонду успішно опрацював анкету, звернення отримує статус "Виконано".

Нагадаємо, Не лише пільговики: хто з українців може не платити за проїзд у громадському транспорті

Раніше ми повідомляли, що В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо