У системі комерційного газоспоживання є свій порядок, і він зовсім не схожий на те, як це відбувається у звичайних жителів. Якщо вам коли-небудь було цікаво, як відбувається повірка лічильників газу для комерційних клієнтів, то ви потрапили за адресою.

Непобутовими споживачами газу вважаються різні юридичні особи, такі як підприємства, приватні підприємці, комунальні та державні установи.

лічильник газу, скріншот з відео
лічильник газу, скріншот з відео

І на відміну від звичайних домогосподарів, комерційні клієнти повинні самі стежити за станом своїх газових лічильників та забезпечувати їх періодичну перевірку.

Відповідальність за технічний стан та періодичну перевірку лічильників лежить на власнику чи суб'єкті господарювання, наприклад, орендарю.

Популярні новини зараз
Кінець скоро? Ліванська провидиця, що передбачила COVID-19, дала прогноз щодо війни в Україні Щоб розраховувати на субсидію потрібно заплатити: яка остаточна сума Плюс 570 грн щомісяця: в Україні пенсіонерам дозволили отримати "бонус" до основних виплат Маршрутники вирішили підняти ціни на проїзд: доведеться платити у половину більше
Показати ще

Це означає, що комерційний споживач повинен самостійно контролювати час проведення повірки лічильника та ініціювати її процес.

Лічильник газу, скріншот: YouTube
Лічильник газу, скріншот: YouTube

Для цього він має певні обов'язки:

  • Заздалегідь повідомити оператора газорозподільної системи про необхідність проведення повірки лічильника.
  • Забезпечити доступ представникам до лічильника для проведення повірки та складання відповідного акта.
  • У разі проведення повірки на місці встановлення лічильника забезпечити його демонтаж, транспортування та державну повірку за власний рахунок.

Крім того, споживачеві необхідно повідомити оператора про дату та час встановлення повіреного лічильника.

Важливо відзначити, що при упущенні терміну періодичної повірки за рахунок споживача його можуть очікувати зміни в нарахуваннях за газ до моменту встановлення повіреного приладу.