У системі комерційного газоспоживання є свій порядок, і він зовсім не схожий на те, як це відбувається у звичайних жителів. Якщо вам коли-небудь було цікаво, як відбувається повірка лічильників газу для комерційних клієнтів, то ви потрапили за адресою.

Непобутовими споживачами газу вважаються різні юридичні особи, такі як підприємства, приватні підприємці, комунальні та державні установи.

лічильник газу, скріншот з відео
лічильник газу, скріншот з відео

І на відміну від звичайних домогосподарів, комерційні клієнти повинні самі стежити за станом своїх газових лічильників та забезпечувати їх періодичну перевірку.

Відповідальність за технічний стан та періодичну перевірку лічильників лежить на власнику чи суб'єкті господарювання, наприклад, орендарю.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 29 квітня-5 травня для всіх знаків Зодіаку: дежавю Раків, небезпечні зв'язки Стрілеців і клопіт Дів Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар" За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям
Показати ще

Це означає, що комерційний споживач повинен самостійно контролювати час проведення повірки лічильника та ініціювати її процес.

Лічильник газу, скріншот: YouTube
Лічильник газу, скріншот: YouTube

Для цього він має певні обов'язки:

  • Заздалегідь повідомити оператора газорозподільної системи про необхідність проведення повірки лічильника.
  • Забезпечити доступ представникам до лічильника для проведення повірки та складання відповідного акта.
  • У разі проведення повірки на місці встановлення лічильника забезпечити його демонтаж, транспортування та державну повірку за власний рахунок.

Крім того, споживачеві необхідно повідомити оператора про дату та час встановлення повіреного лічильника.

Важливо відзначити, що при упущенні терміну періодичної повірки за рахунок споживача його можуть очікувати зміни в нарахуваннях за газ до моменту встановлення повіреного приладу.