У системі комерційного газоспоживання є свій порядок, і він зовсім не схожий на те, як це відбувається у звичайних жителів. Якщо вам коли-небудь було цікаво, як відбувається повірка лічильників газу для комерційних клієнтів, то ви потрапили за адресою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНепобутовими споживачами газу вважаються різні юридичні особи, такі як підприємства, приватні підприємці, комунальні та державні установи.
І на відміну від звичайних домогосподарів, комерційні клієнти повинні самі стежити за станом своїх газових лічильників та забезпечувати їх періодичну перевірку.
Відповідальність за технічний стан та періодичну перевірку лічильників лежить на власнику чи суб'єкті господарювання, наприклад, орендарю.
Це означає, що комерційний споживач повинен самостійно контролювати час проведення повірки лічильника та ініціювати її процес.
Для цього він має певні обов'язки:
- Заздалегідь повідомити оператора газорозподільної системи про необхідність проведення повірки лічильника.
- Забезпечити доступ представникам до лічильника для проведення повірки та складання відповідного акта.
- У разі проведення повірки на місці встановлення лічильника забезпечити його демонтаж, транспортування та державну повірку за власний рахунок.
Крім того, споживачеві необхідно повідомити оператора про дату та час встановлення повіреного лічильника.
Важливо відзначити, що при упущенні терміну періодичної повірки за рахунок споживача його можуть очікувати зміни в нарахуваннях за газ до моменту встановлення повіреного приладу.
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що нерви та гаманець будуть цілішими: "Нафтогаз" дав цінну пораду
Вам буде цікаво дізнатися про тарифний сюрприз: платіжка за воду та каналізацію "поважчає" на 100 гривень