Жінка отримала дзвінок від невідомої особи, яка повідомила її про наявність заборгованості за кредитом. Вона відразу ж звернулася на гарячу лінію Ощадбанку, де їй пояснили, що з обох її рахунків було списано 5 900 гривень.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка вимагає стягнути з банку кошти в сумі 8 935 гривень, а також припинити нарахування відсотків за користування кредитним лімітом на рахунку через неналежний переказ.
Жінка звернулася до поліції з заявою про крадіжку коштів з банківських рахунків і почалося кримінальне провадження за статтею 185 Кримінального кодексу України. Однак, Ощадбанк відмовився повернути їй кошти, пояснюючи своє рішення тим, що операції були проведені коректно за всіма правилами.
Суд вирішив відмовити жінці у задоволенні позову через те, що вона своїми діями сприяла розголошенню персональної інформації та не забезпечила захист свого телефону, що стало причиною можливості третім особам здійснювати спірні транзакції.
У розмові з менеджером банку жінка повідомила, що її син має планшет та міг самостійно зареєструватися в системі «Ощад 24/7», і не заперечила, що він міг мати доступ до її телефону.
Суд вважає, що її вимога про стягнення коштів в сумі 8 935 гривень та відновлення стану рахунку до моменту здійснення неналежного переказу є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Банк також вказав, що строк прострочення виконання зобов'язань клієнткою становить понад 86 днів, і нарахування процентів за договором припинено 22.12.2023 року, тому вимога про припинення нарахування процентів також є безпідставною.
Раніше повідомлялося на порталі Знай.ua "Ощадбанк" без попередження блокує карти: багато хто вже став жертвами
Також, Знай.ua писав про стосується всіх клієнтів із простроченими картками: "Ощадбанк" зробив важливу заяву