Останнім часом почастішали випадки, коли ПриватБанк блокує рахунки українців, які перебувають за кордоном. Це викликає обурення та хвилювання серед клієнтів, адже часто блокування відбувається без попередження та пояснення причин.

Відповідні скарги залишають на порталі Мінфін.

22 червня 2024 року на сайті Мінфін було залишено скаргу на ПриватБанк. Жінка пише, що їй заблокували 11500 гривень на рахунку. Вона пояснює, що це її останні кошти, на які їй потрібно жити за кордоном. Дві мінімальні зарплати жінки складають 14200 гривень, а сума, яку заблокували є меншою.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скріншот з порталу Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скріншот з порталу Мінфін

Також жінка додала, що ПриватБанк прислав своє рішення без підпису, тобто на рішенні немає відповідної позначки, що його підписано. Вона попросила банк прислати коректні документи, які будуть з підписом. Банк, в свою чергу, відмовився надсилати жінці додаткові документи.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

За словами жінки, банк двічі порушив закони України. Вперше, коли заблокували 2 мінімальні зарплати, та вдруге, коли відмовились надсилати документи з підписом уповноваженої особи.

У ПриватБанку пояснюють, що такі дії проводяться згідно з вимогами законодавства України та нормативно-правових актів Національного банку України, спрямованих на протидію фінансуванню тероризму та легалізації коштів, одержаних злочинним шляхом.

Відповідь ПриватБанка на скаргу. Фото: скріншот з порталу Мінфін
Відповідь ПриватБанка на скаргу. Фото: скріншот з порталу Мінфін

Найчастіші причини блокування рахунків:

  • Підозрілі транзакції: наприклад, великі зняття готівки, перекази на невідомі рахунки, операції в країнах з високим рівнем ризику.

  • Відсутність верифікації клієнта: якщо клієнт не надав банку усі необхідні документи для підтвердження своєї особистості.

  • Невикористання рахунку протягом тривалого часу: зазвичай, більше 6 місяців.

Нагадаємо, що клієнти ПриватБанку втрачають заощадження.

Як повідомляли раніше, ПриватБанк роздає сертифікати на 55 та 100 тисяч гривень.

Як писав "Знай" раніше, ПриватБанк запускає революційну програму.