Багато хто з нас стикався з ситуацією, коли охоронці намагаються змусити оплатити зіпсований товар або втручаються в розв'язання інших питань, які не входять до їхніх обов'язків. Що ж насправді дозволено і заборонено робити охоронцям у супермаркетах?
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБільшість охоронців у супермаркетах працюють за наймом від охоронних компаній і не представляють безпосередньо сам заклад. Це означає, що вони не мають права вимагати від покупців оплату за зіпсований товар. Якщо охоронець все ж таки намагається змусити вас заплатити, він порушує законодавство, що є підставою для виклику поліції.
Експерти з "Захисту прав споживачів" наголошують:
- Якщо виникають питання щодо товарів, спілкуватися слід лише з продавцями або менеджерами магазину, а не з охоронцями.
- Товар із зіпсованою упаковкою не повинен бути на полицях магазину. Наявність такого товару є відповідальністю магазину, а не покупця.
Якщо охоронець вимагає оплатити зіпсований товар, слід діяти наступним чином:
- Вимагайте перегляду відео з камер спостереження. Це допоможе довести вашу невинуватість.
- Викликайте поліцію. Якщо перегляд відео не допоміг вирішити ситуацію, зверніться до правоохоронних органів. Примушування до оплати зіпсованого товару є грубим порушенням Закону України "Про захист прав споживачів".
Окрім проблем з охоронцями, супермаркети іноді вдаються до дрібних махінацій з вартістю товарів, щоб отримати більше грошей від покупців. Наприклад, ціни встановлюються таким чином, щоб не віддавати покупцям всю решту, що часто непомітно для самих покупців. Хоча різниця у вартості товару може становити всього кілька копійок, для магазину це може скласти значну суму при великому потоці клієнтів.
Нагадаємо, Доведеться заплатити зі своєї кишені: водоканальники попередили з приводу лічильників
Раніше ми розповідали, що Приємні знижки можуть обернутися великим розчаруванням: як супермаркети дурять покупців
Також, Супермаркет відмовляється від деяких купюр: як правильно відреагувати