"Газмережі" дали українцям рекомендації, як уникнути розбіжностей у розрахунках за спожитий газ із постачальником. Відповідну інформацію опубліковано на офіційній сторінці компанії в соцмережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОператор ГРМ пояснив, що уникнути непорозумінь із платіжками можна, якщо щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п'яти діб надавати їх у газорозподільчу компанію.
Так, до 5 червня кожен споживач має перевірити газовий лічильник та зняти показники з дотриманням усіх правил. Передавати дані необхідно навіть домогосподарствам, які тимчасово не використовують блакитне паливо.
"З 1 по 5 число щомісяця надсилайте показання приладу обліку, навіть якщо вони є незмінними. Це допоможе уникнути розбіжностей у розрахунках за спожитий газ з постачальником", – поінформували споживачів.
Як передати показники:
- через особистий кабінет ТОВ "Газмережі";
- в особистому кабінеті "Нафтогазу";
- через чат-бот у Viber чи Telegram;
- надіслати СМС-повідомлення на короткий номер 4647;
- надіслати дані на електронну адресу client@gas.ua;
- через контакт-центр "Нафтогазу" – 066-300-2-888, 098-300-2-888, 093-300-2-888.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, стосується всіх власників газових колонок: "Газмережі" зробили термінову заяву.
Також наш портал інформував, якщо прострочили платіж за доставку: "Газмережі" попередили споживачів.
Крім того, ми писали, надію на мікрохвильову піч? В Україні почали виписувати величезні штрафи власникам газових плит.