Клієнти Monobank стикаються із проблемами при оплаті покупок у магазинах. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що намагалася здійснити оплату в магазині карткою Monobank. Кошти списалися з рахунку, але торгова точка так і не отримала. У результаті їй довелося звертатись у підтримку, де їй пообіцяли у встановлений термін повернути гроші.
"Робила оплату в магазині, у мене з картки гроші списалися відразу, але в магазин так і не надійшли. У них була відмова. Того ж дня двічі писала в службу підтримки, мені обіцяли, що на 12 день гроші повернуться до мене", - поділилася українка.
Клієнтка поскаржилася, що через 12 днів гроші їй так і не повернули. Натомість виникла нова проблема. У банку заявили, що магазин отримав кошти, а в торговій точці навпаки стверджують, що була "відмова".
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли провести роботу над помилками, а також сприяти поверненню коштів на рахунок клієнтки.
"Обов'язково перевіримо діалоги з колегами та проведемо роботу над помилками. Дійсно, кошти вже було списано банком, який обслуговує торгову точку. Наразі колеги передали запит на оскарження платежу через платіжну систему, щоб повернути вам кошти", - відповіли у банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, поки не пройшла оплата, клієнт цього не знає: Monobank приголомшив "прихованою" комісією.
Також наш портал інформував, ПриватБанк вирішив "озолотити" клієнтів: роздасть гроші та подарунки за прості операції.
Крім того, ми писали, ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок з виплатами.