Клієнти Монобанку скаржаться на технічну підтримку, стверджуючи, що вона не здатна вирішувати проблему. Зокрема, один з клієнтів банку заявив, що він підтримує шахрайські схеми, тому він не рекомендує ним користуватися тим, хто ще не робить це.

Відповідний відгук оприлюднили на сайті Мінфіну.

Один з клієнтів банку відправив 500 гривень з іншого банку не на той рахунок, через що вирішив звернутися до технічної підтримки. Проте, там шокували відповіддю, і клієнт вважає, що банк працює разом із шахраями, тому він не радить ним користуватися.

"Техпідтримка не вирішує проблемні питання. Відправили 500 гривень з іншого банку на Монобанк, але на помилковий рахунок, відповідь техпідтримки мене здивувала максимально: "Ми спитали в отримувача, він відповів, що це очікуване зарахування". Банк підтримує шахрайські схеми, тому тут їх найбільше. Вкрай не рекомендую даний банк, дешевий сир в мишоловці", - написав незадоволений відгук клієнт Монобанку.

Незадоволений відгук клієнта Монобанку. Фото: Мінфін
Незадоволений відгук клієнта Монобанку. Фото: Мінфін

Популярні новини зараз
21 грн на день, а на місяць – майже 600 грн: "Київстар" приголомшив "грабіжницькими" умовами Для власників квартир приготували новий тарифний "сюрприз": яка послуга дорожчає Пенсіонерам встановили обмеження: кому не світить підвищення виплат У червні на плечі українців ляже ще один платіж: кому і за що доведеться доплачувати
Показати ще

Представники банку одразу відповіли йому, заявивши, що вони не можуть повернути гроші, якщо це не дозволить отримувач. У Монобанку порадили вирішити це питання із самим отримувачем або звернутися до Цивільного суду.

"Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка. Дійсно, без згоди отримувача у нас відсутня можливість повернути вам кошти. Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду. Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні можна на сайті судової влади України https://court.gov.ua/. Ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного отримувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України", – написали в банку.

Відповідь Монобанку на відгук клієнта. Фото: Мінфін
Відповідь Монобанку на відгук клієнта. Фото: Мінфін

Нагадаємо, що клієнти Монобанку скаржаться на те, що у банку блокують рахунки людей.

Як повідомляли раніше, як можна покласти гроші на картку Монобанку за кордоном.

Як писав "Знай" раніше, у Монобанку забирають кредитний ліміт у клієнтів, не пояснюючи причини.