18 квітня 2024 року Степан Даніш зіштовхнувся із серйозною проблемою, коли його 60-річна мати, яка має інвалідність, стала жертвою фінансових шахраїв. З її рахунку було незаконно знято понад 30 тисяч гривень, які були кредитними коштами, а також 6 тисяч гривень із її пенсійних накопичень.

Спілкуватися з банком та повідомити про шахрайство виявилося складним завданням через автоматизовану систему відповідей, яка не дозволяла з'єднатися з оператором та просила відповідати на численні питання.

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

Це викликало сумніви щодо ефективності системи моніторингу шахрайства банку, адже вона не виявила підозрілу трансакцію, хоча клієнт ніколи не користувалася інтернет-банкінгом.

Крім того, банк встановив надмірний кредитний ліміт без згоди клієнтки, незважаючи на заперечення проти цього.

Популярні новини зараз
21 грн на день, а на місяць – майже 600 грн: "Київстар" приголомшив "грабіжницькими" умовами Пенсіонерам підвищили ще одну надбавку: хто отримає на 300 гривень більше Для власників квартир приготували новий тарифний "сюрприз": яка послуга дорожчає Пенсіонерам встановили обмеження: кому не світить підвищення виплат
Показати ще

Степан, її син, який живе далеко від матері, зіткнувся з труднощами при спробах отримати допомогу від банку. В результаті вони витратили п'ять годин на те, щоб подати заяву до кіберполіції, хоча банк міг би заблокувати трансакцію за кілька хвилин після звернення до служби підтримки.

Обслуговування у ПриватБанку
Обслуговування у ПриватБанку

Степан шукає пораду щодо подальших дій: чи зобов'язана мати платити кредитний ліміт, і чи можливо притягнути банк до відповідальності за неналежний захист її коштів.

Відповідь фахівця ПриватБанку на скаргу Степана звучала так:

"Доброго дня. Ми щиро шкодуємо, що ваша мама зіткнулася з такою неприємною ситуацією. На жаль, з інформації, яку ви надали у відгуку, нам не вдалося ідентифікувати вашу маму. Ми вже зв'язуємося з вами через особисті повідомлення , щоб отримати необхідні контактні дані та надати допомогу у вирішенні цього питання."

Також, Знай.ua писав про витрушують гроші, незважаючи на обстріли та війну: українець скаржиться на працівників ПриватБанку.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карток: навіть переказ 100 гривень може стати "роковим"