У світі мобільних тарифів все лише на перший погляд. Один із клієнтів Київстару зіткнувся з цікавою ситуацією. Йому прийшло СМС із пропозицією перейти на новий тариф, але як не дивно, на сайті про це нічого не було. Тільки пряме посилання із СМС могло відкрити цей тариф.

Виявляється, у Київстар є спеціальні "приховані" тарифи, які клієнти не можуть знайти на сайті. Можливо, це якась ексклюзивна колекція для обраних, доступна лише за прямими посиланнями.

Звернення до Київстару / фото: скріншот Facebook
Звернення до Київстару / фото: скріншот Facebook

Клієнти, які одержують ці СМС, начебто можуть вибрати новий тариф, але лише за умовами, які запропоновані. І тут розпочинаються нюанси.

Один із таких тарифів виявився менш вигідним, ніж актуальний, і навіть дорожчим на 20 грн. Питання в чому так залишилося без відповіді від оператора.

Популярні новини зараз
Військові просять виключити нардепів Порошенка з комісії по фортифікаціях: "Ви ще за попередні не відсиділи" ТЦК забороняють користуватися телефоном: українцям розповіли, як себе захистити Готуйте 400 гривень: власників лічильників води очікують додаткові витрати Мають подати документи до 1 липня: українцям зробили важливе оголошення
Показати ще

Коли клієнт намагається самостійно вибрати тариф через програму, стає зрозуміло, що переключення на новий тариф може призвести до анулювання попереднього, а в певних ситуаціях – автоматичного переходу на менш вигідний тариф. Це може означати несподівані списання коштів із рахунку.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

Клієнти, звісно, ​​обурені. Вони звертають увагу на тактику перемикання тарифів з 21 до 26 числа, хоча плата списується лише з 1 числа наступного місяця. Тому питання про те, коли саме можна безпечно перейти на новий тариф, залишається відкритим.

Відповідь від Київстару така: заявку на зміну тарифу краще залишити сьогодні, і її буде виконано 1-го числа наступного місяця.

Так що, якщо ви не хочете, щоб ваш баланс "зник" на наступний місяць, краще заздалегідь подбати про вибір тарифу.