Клієнтка Monobank висловила своє невдоволення на порталі Мінфін, стверджуючи, що її кошти перебувають у блокуванні вже 5 днів, а оператори банку вимагають надати документи, не надаючи конкретної інформації про їх вміст.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка не розуміє причини блокування і хоче розірвати контракт із банком та повернути свої кошти.
У відповідь на скаргу представник Monobank пояснив, що банки, відповідно до вимог НБУ, проводять перевірку всіх платежів, що зараховуються на рахунки клієнтів.
"Повірте, ми самі не любимо бюрократію", — написав банк.
Ось приклад документів, які потрібно надати банку у такій ситуації:
- довідка про доходи за місцем роботи або за місцем отримання соціальних виплат. Цю довідку можна отримати не виходячи з дому на Порталі Електронних Послуг ПФУ (Вхід по GOV ID – Bank ID НБУ – monobank);
- виписки банків та договори, якщо ви отримали дохід за виконання робіт, послуг тощо;
- документ, який би показав, що ви продали будь-яке майно (рухоме, нерухоме, авторські права тощо) або договір дарування;
- документи про отримання страхової суми, дивідендів, спадщини, виграшу у лотерею;
- кредитні договори, договори позики, у яких ви позичальник;
- декларація про доходи з відміткою податкової.
У коментарі інший українець запропонував дівчині написати заяву та переказати гроші в інший банк. Однак, виявилося, що якщо банк розпочав перевірку (фінмоніторинг) щодо клієнта, процес зазвичай займає від місяця до півроку.
"Невиконання розпоряджень НБУ загрожує банкам величезними штрафами. Так що якщо вже призначили щодо вас перевірку, то ніхто вам до її закінчення гроші не поверне. Банку штрафи від НБУ не потрібні", — пише він.
Раніше ми писали про те, що країнці штрафуватимуть на 17 тисяч гривень: за що загрожує таке покарання
Крім того, Знай.ua повідомляв, що великі гроші "валяються" у вас прямо під носом: які монети принесуть по 1500 грн за кожну