Клієнт мобільного оператора Vodafone звернувся в коментарях на Facebook зі скаргою на те, що вартість його пакету послуг кардинально змінилася. У мережі спалахує скандал на тлі того, що не всі користувачі можуть дозволити собі оплачувати таку ціну за послуги мобільного зв'язку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВін залишив емоційний коментар , який став лише вершиною айсберга та порушив питання доступності тарифів для всіх користувачів.
Компанія "Vodafone" попередила своїх абонентів про підвищення вартості послуг до 410 грн з 22 лютого, що викликало невдоволення у клієнтів, які активно почали висловлювати свої претензії в мережі.
Абонент саркастично зазначив, що "мабуть, не всі собі Майбахи купили", і отримав відповідь від оператора, який заявив, що вони прагнуть зробити свої тарифи оптимальними, але для забезпечення якісних послуг доводиться інвестувати у мережу та закуповувати обладнання за кордоном.
Незважаючи на обурення, Vodafone стверджує, що їх тарифи залишаються привабливими на ринку. У відповіді оператор радить клієнтам, незадоволеним новими цінами, розглянути інші тарифи на економію.
"Я зверталася, сказали, що перейти нікуди. Зараз доступних переходів немає, і тарифу з безлімітним інтернетом немає. Я повинна міняти номер, до якого прив'язані банківські картки, договір з лікарем та соцмережі. Тому що ви не хочете йти на зустріч своїм клієнтам", – обурюється дівчина.
Компанія лише визнає факти, стверджуючи, що у разі появи більш вигідних тарифів вони повідомлять усіх абонентів. Проте, хвилювання на тлі змін вартості послуг продовжують наростати.
Вам буде цікаво дізнатися, чи клієнти Lifecell можуть отримати від 40 до 800 гривень на рахунок: скористатися може кожен
Також наш портал писав, "Vodafone" дарує 6 місяців безкоштовного мобільного інтернету: дізнайтесь, як отримати