Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою увагою ставляться до своїх платіжок за комуналкою, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що споживачам електрики нещодавно пояснили, чому після візиту контролера розподільчої компанії іноді не вдається свідчити в особистому кабінеті.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОднак у клієнтів компанії "Yasno" постало ще одне важливе питання щодо "неадекватних" показників, що утворюються у платіжках навіть без візиту контролерів.
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців із компанії "Yasno" у соціальній мережі Facebook.
Одна з клієнток компанії звернулася з таким повідомленням: "Я вже років зо три в очі не бачила контролера, а показники пишуть неадекватні".
У відповідь фахівці компанії "Yasno" заявили, що якщо у клієнтів виникають питання до роботи контролерів, необхідно звернутися до оператора системи розподілу.
"Їх контакти розміщені на нашому сайті за посиланням:https://yasno.com.ua/contacts-osr. Для коректності нарахувань, необхідно, передавати фактичні показники лічильника у строк за два дні до першого числа місяця та до третього числа наступного місяця”, – повідомили фахівці.
Також у компанії "Yasno" щодо контролерів заявили, що швидше за все споживачі намагаються запровадити менші свідчення, ніж зафіксував контролер, тому їх не приймає система, адже вона "бачить" некоректну різницю. Радять перевірити правильність цифр.
Нагадаємо, лічильник стоїть на місці, а борги зростають: у Yasno підказали, як цього уникнути.
Раніше повідомлялося, "Чим ви нас цькуєте?": клієнтка "Нафтогазу" помітила зелене полум'я на своїй конфорці.
Також, "Зніміть масу проблем": в "Нафтогазі" українцям нагадали важливий нюанс..