Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою увагою ставляться до своїх платіжок за комуналкою, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що споживачам електрики нещодавно пояснили, чому після візиту контролера розподільчої компанії іноді не вдається свідчити в особистому кабінеті.

Однак у клієнтів компанії "Yasno" постало ще одне важливе питання щодо "неадекватних" показників, що утворюються у платіжках навіть без візиту контролерів.

Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців із компанії "Yasno" у соціальній мережі Facebook.

Лічильник світла, скріншот: YouTube
Лічильник світла, скріншот: YouTube

Одна з клієнток компанії звернулася з таким повідомленням: "Я вже років зо три в очі не бачила контролера, а показники пишуть неадекватні".

Популярні новини зараз
Мільйонам пенсіонерів дали шанс на перерахунок: як збільшити виплати Мобілізація чоловіків похилого віку: чи припинять виплачувати пенсію Соціальні виплати повністю перекроять: держава платитиме більше, але не всім Українці масово стають ухилянтами: червона мітка у "Резерв+" ставить хрест на планах
Показати ще

У відповідь фахівці компанії "Yasno" заявили, що якщо у клієнтів виникають питання до роботи контролерів, необхідно звернутися до оператора системи розподілу.

Квитанція, скріншот: YouTube
Квитанція, скріншот: YouTube

"Їх контакти розміщені на нашому сайті за посиланням:https://yasno.com.ua/contacts-osr. Для коректності нарахувань, необхідно, передавати фактичні показники лічильника у строк за два дні до першого числа місяця та до третього числа наступного місяця”, – повідомили фахівці.

Також у компанії "Yasno" щодо контролерів заявили, що швидше за все споживачі намагаються запровадити менші свідчення, ніж зафіксував контролер, тому їх не приймає система, адже вона "бачить" некоректну різницю. Радять перевірити правильність цифр.

Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook
Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook

Нагадаємо, лічильник стоїть на місці, а борги зростають: у Yasno підказали, як цього уникнути.

Раніше повідомлялося, "Чим ви нас цькуєте?": клієнтка "Нафтогазу" помітила зелене полум'я на своїй конфорці.

Також, "Зніміть масу проблем": в "Нафтогазі" українцям нагадали важливий нюанс..