Українка через несподіваний збій не змогла отримати готівку, яку знімала через банкомат ПриватБанку. Про це вона розповіла у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українки, вона знімала кошти з картки в банкоматі ПриватБанку. Спочатку пристрій довго відраховував купюри, а потім на екрані з'явилося повідомлення про помилку. Через несподіваний збій гроші отримані не були, але з рахунку успішно списалися.
"Банкомат спочатку довго рахував готівку, а потім видав помилку "Помилка під час здійснення операції. Ваші кошти залишись в банкоматі і не будуть видані. Очікуйте автоматичного повернення на рахунок." Перестав працювати взагалі, перезавантажився і перестав працювати на роботу з готівкою”, - поділилася жінка.
Як стверджує українка, після звернення до служби підтримки їй не змогли допомогти, аргументуючи тим, що має картку іншого банку.
"Ось так банкомат ПриватБанку мене пограбував посеред дня і ніхто з ПриватБанку не бажає співпрацювати, щоб повернути кошти у найкоротший термін", - обурилася українка.
Фахівці "Приват" відреагували на скаргу та пояснили, що за подібних збоїв необхідно подавати заявку на повернення коштів до банку, який видав картку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям блокують банківські рахунки в ПриватБанку: що потрібно знати, щоб не залишитися без коштів.
Також наш портал інформував, гроші списали шахраї, а платіть відсотки ви: ПриватБанк розповів, як вийти з цієї кризи.
Крім того, ми писали, банки видають стару та пошкоджену валюту: чому слід уважно оглядати купюри під час обміну.