ПриватБанк може обмежити деяким українцям операції з карток. Про це стало відомо з відкликання однієї з клієнток банку, яку вона опублікувала на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що її повідомили актуалізувати дані у зв'язку з досягненням 25-річного віку. В іншому випадку пообіцяли ввести обмеження по карті.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"ПриватБанк в додатку Приват24 вимагає актуалізацію даних в зв’язку з тим, що мені виповнилося 25 років. В іншому випадку обіцяють обмежити операції по картах", - написала клієнтка.

За словами дівчини, вона пояснила, що ситуація поки не дозволяє вклеїти фото в паспорт та актуалізувати дані, проте вона планує зробити це трохи згодом. Втім, у "Приваті" не пішли їй на зустріч і погрожували блокуванням рахунків.

Популярні новини зараз
Не просто оновити дані у ТЦК: чоловіків попередили, що буде потім Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було
Показати ще

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Оператор говорив, що я не права і якщо не актуалізую дані то карти будуть заблоковані, хоча мені на карту нараховується виплати на дитину. Залишите дитину без грошей совість майте", - обурилася українка.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пообіцяли розібратися у ситуації. Також зазначили, що для зручності клієнти можуть оновлювати дані через "Приват24".

"Актуалізацію можливо провести в Приват24 за документом, без вклеєної за віком фотокартки (25 років), якщо термін для вклеювання фотокартки настав після 24.01.2022", - йдеться у повідомленні.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, 100 тисяч пені за кредит, якого не брав: ПриватБанк здивував клієнта новорічним "сюрпризом".

Також наш портал інформував, підсовують тільки "сміття" – клієнти "ПриватБанку" скаржаться на стан доларових купюр.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.