Клієнт Приватбанку знімав кошти з картки через банкомат та через збій не отримав на руки 4000 гривень.

У фінустанові розбиратися у проблемі, за його словами, не збираються, а лише тягнуть час. Відповідну скаргу чоловік опублікував на порталі Мінфіну.

Банкомат, скріншот: YouTube
Банкомат, скріншот: YouTube

Українець розповідає, що вирішив скористатися банкоматом ПриватБанку та зняти кошти з картки для оплати за оренду житла. Однак у момент зняття грошей стався збій і не було видано жодну суму клієнтові на руки, хоча гроші банк списав з рахунку.

"05.06 о 19:19 у м. Львів знімав готівку у розмірі 4000 грн за допомогою послуги "Зняття готівки" у додатку Приват24. Кошти були списані з картки, а готівки не видало, на банкоматі показало "Помилка"". - зазначає чоловік.

Популярні новини зараз
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Українець розповідає, що не зволікаючи відразу звернувся за допомогою до ПриватБанку, який випустив картку, і повідомив про проблему, і оператори його заспокоїли і сказали, що кошти повернуть. Але наступного дня чоловік так і не дочекався повернення грошей. "Одразу зателефонував по гарячій лінії та зафіксував заявку про повернення коштів. Далі 06.06 в районі 10-11 години ранку зателефонував оператору, який сказав мені, що банкомат вже був інкасований, ваша заявка схвалена та кошти вам повернуть протягом цього дня. Станом на 07.06 кошти не повернули…» – розповідає він. Чоловік знову звернувся до операторів, але вони замість того, щоб допомогти, тільки плутали його різними історіями про те, куди поділися його кошти.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"Багато дзвінків до операторів, кожен з них говорить зовсім різні речі, хто говорить просто "Вибачте будь ласка", хто просто чекайте ще 14 днів, а останній оператор сказав що мої кошти були переведені на якусь іншу карту, незрозуміло кому і технічний відділ перевірятиме цю інформацію, а мені залишається просто чекати, це жахливо та зовсім некомпетентно” – скаржиться українець.

Банк пообіцяв втрутитися у ситуацію та вирішити її, проте досі чоловік так і не отримав своїх коштів.

Нагадаємо, що почали пропадати депозити: клієнти ПриватБанку не знають, де шукати свої заощадження.

Раніше ми повідомляли "Заблокували рахунки та розірвали договір": ПриватБанк здивував українців "сервісом".