Клієнт ПриватБанку зіткнувся з неприємною ситуацією, його рахунок було заблоковано без попередження, що спричинило значні проблеми з веденням бізнесу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це клієнт банку написав на спеціалізованому форумі "Мінфін".
Чоловік скаржиться, що через блокування він не зміг розрахуватися з постачальниками, а його магазин зазнав збитків через те, що клієнти не могли оплатити покупки.
У банку пояснили, що діяли згідно з законодавством і нормами Нацбанку щодо фінансового моніторингу. Їхнім обов'язком є виявлення та блокування підозрілих операцій, щоб запобігти легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом.
Блокування рахунків в Україні може відбуватися з таких причин:
-
порушення правил фінансового моніторингу;
-
непроходження клієнтом ідентифікації;
-
відсутність операцій на рахунку протягом 12 місяців;
-
смерть клієнта;
-
невиконання клієнтом зобов'язань за договором;
-
ризик збитків для банку або його репутації;
-
обман з боку клієнта;
-
використання рахунку не за призначенням;
-
незаконна діяльність клієнта;
-
підозри в незаконних операціях.
Важливо зазначити, що банк зобов'язаний попередити клієнта про закриття рахунку письмово.
У даній ситуації банк запевнив, що фахівці додатково проаналізують ситуацію клієнта і повідомлять йому про результати.
Щоб уникнути подібних проблем, рекомендується уважно ознайомитися з правилами та умовами обслуговування в банку, а також дотримуватися вимог законодавства щодо фінансових операцій.
Нагадаємо, що клієнти ПриватБанку втрачають заощадження.
Як повідомляли раніше, ПриватБанк роздає сертифікати на 55 та 100 тисяч гривень.
Як писав "Знай" раніше, ПриватБанк запускає революційну програму.