ПриватБанк має багато незадоволених клієнтів, які регулярно залишають негативні відгуки. Так, клієнт повідомив про збій терміналу банку, що призвело до втрати грошей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець у скарзі на порталі Мінфін наголосив, що це не єдина проблема ПриватБанку. Установа втричі знизила кредитний ліміт, а потім і зовсім її прибрала. Крім того, клієнт не може сплатити покупки частинами. Проте найсильніше його шокував збій терміналу.
У терміналі він схотів поповнити особисту картку на п'ять тисяч гривень. Гроші пішли, але так і не надійшли з його приводу через "глюк". Клієнт звернувся до оператора, але той буквально розвів руками, прийняв заявку та сказав чекати.
[quote author=""]"Закинув туди п'ять тисяч, термінал зачинив двері, і що ви думаєте, заглючив геть-чисто, йде обробка і все, більше нічого не показує, дзвінок оператору не допоміг взагалі, крім складання заявки на повернення коштів і поради чекайте нічого не досяг. Весь грошовий аванс лежить з 19 травня, а за заявкою нуль прогресу взагалі, а до зарплати ще треба дожити. /quote]
У ПриватБанку відповіли на відкликання українця та вибачилися за ситуацію, пообіцявши вирішити питання.
"Для прийняття рішення щодо заявки нам необхідно отримати звіт про залишок коштів на пристрої, інкасувати його. Ми намагаємося встигнути дати відповідь у обіцяний вам термін", - сказали в банку.
Нагадаємо, клієнти ПриватБанку не можуть зняти свої гроші.
Раніше ми повідомляли, що ПриватБанк роздає сертифікати на 55 та 100 тисяч гривень.
Також стало відомо, що ПриватБанк зробив важливе оголошення про роботу банків у разі відключення світла.