Абонент мобільного оператора Київстар поскаржився на те, що у нього пропадає провідний "Домашній Інтернет", коли в районі відключається електрика.

У компанії відповіли, що у зв'язку з перебоями енергопостачання/віяловими відключеннями електроенергії можлива тимчасова відсутність сервісів "Домашнього Інтернету" та телебачення.

Телебачення, фото: depositphotos.com
Телебачення, фото: depositphotos.com

Мережа побудована так, що кабель проходить через кілька будинків. Тому іноді причиною відсутності сервісів є відключення електропостачання не на вашу адресу, а там, де розташоване обладнання.

Щоб вирішити цю проблему, Київстар інвестував 50 млн. гривень у джерела безперебійного харчування для роботи "Домашнього Інтернету".

Популярні новини зараз
Пенсії з 1 липня 2025 по-новому: як будуть нараховуватися бали та як це вплине на розмір пенсії Банки ліквідують, а гроші згорять: фінустановам дозволили не повертати вклади клієнтам Велике місто може опинитися в напівоточенні: українцям загрожують серйозні бомбардування "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

Для того щоб підключити "Домашній Інтернет", потрібно мати на рахунку 200 гривень для стартового платежу. Перший місяць користування оплачується лише за дні, що залишилися до кінця місяця. Далі плата зніматиметься щомісяця з особового рахунку 1 числа.

Звернення до Kyivstar / фото: скриншот Facebook
Звернення до Kyivstar / фото: скриншот Facebook

Підключення послуги, при цьому безкоштовне, а протягом перших 12 місяців щомісячна плата становитиме всього 100 гривень. Згодом вона перейде на стандартні 200 гривень.

Також наш портал повідомляв, рясні оператори розповіли, як працюватиме зв'язок у відключення світла

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що у українці поскаржилися на злодійство Vodafone: "Цього разу навіть не повідомили"

Вам буде цікаво дізнатися про ціни на зв'язок після подорожчання електроенергії: Lifecell відповіли, чи готуються нові тарифи