З абонентів "Київстар" беруть гроші за додаткові послуги, яких вони не підключали. Кошти нишком списуються з рахунку місяцями. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці мобільного оператора.

До "Київстару" зі скаргою звернулася українка. Вона заявила, що кілька місяців поспіль нічого не підозрюючи платила гроші за послугу, якою не користувалася та не підключала її.

"Київстар", скріншот: YouTube
"Київстар", скріншот: YouTube

"Два тижні тому дізналася, що у мене ще з 15.03.2022 підключено додаткові смс, які я не підключала, і весь цей час списувалися гроші", - розповіла абонентка.

Жінка додала, що навіть відключення послуги стало проблемою. Після того, як вона відмовилася від неї, гроші продовжили списуватися з рахунку.

Популярні новини зараз
У ТЦК облаштують місця для побачень: битва за військовозобов'язаних стане запеклішою "За день виконують норму в 2-3 місяці": ТЦК знайшли "золоту жилу" для мобілізації Державну допомогу скасують з 1 жовтня: кого залишать без грошей З жовтня почнуться виплати: українці можуть готувати гаманці
Показати ще

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

"Але це не все, я відключила їх у співробітника в сервісі, а сьогодні дізнаюся, що знову списалися гроші? Це що за шахрайство! Я не можу вимкнути послугу, яку я ще не підключала?", - поскаржилася українка.

Фахівці "Київстару" відреагували на скаргу та запропонували зареєструвати офіційне звернення, щоб детально розібратися в ситуації.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar
Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти не встигають за темпами "Київстару": лише поповнили рахунок, а тариф уже подорожчав.

Також наш портал інформував, Vodafone попередив клієнтів про важливі зміни: що буде з номерами, якими ви користувалися багато років.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, дитинство в епоху гаджетів: вчені з'ясували зв'язок між користуванням смартфоном у ранньому віці та психічними розладами.