Безпека фінансових транзакцій є пріорітетом для банківських установ. Проте, іноді заходи безпеки можуть завдати значних незручностей клієнтам, як це сталося у випадку з клієнткою ПриватБанку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка, яка поділилася своєю історією на порталі "Мінфін", зіткнулася з тим, що її банківську картку було заблоковано після скарги іншої особи, яка здійснила переказ на її рахунок. Вона отримала повідомлення від служби підтримки, де їй пояснили, що блокування є тимчасовим і протягом 30 днів картка автоматично розблокується. Але після закінчення цього строку обмеження на її рахунку залишилися.
Представники ПриватБанку вибачилися за створені незручності та пообіцяли розібратися у ситуації, обіцяючи зв'язатися з клієнтом найближчим часом.
Блокування рахунків можуть бути наслідком порушення правил фінансового моніторингу, які застосовують для запобігання фінансовим злочинам і шахрайству. Часто вони є автоматичними, особливо коли мова йде про транзакції, що мають підвищений ризик.
Приклад з клієнткою ПриватБанку є ілюстрацією такої ситуації. ЇЇ рахунок заблоковали після скарги іншої особи, щоб не допустити шахрайства.
Банки також блокують "нетипові" операції, особливо ті, які включають великі суми готівкою. Це може статися в таких випадках:
- Зняття великих сум готівкою в незвичних регіонах.
- Великі онлайн-покупки, особливо вночі.
- Отримання та виведення великих сум на картку готівкою.
- Операції з криптовалютою або іншими віртуальними активами понад 30 тисяч гривень.
- Транзакції понад 400 тисяч гривень.
Нагадаємо, ПриватБанк вирішив побалувати українців ласими знижками: можна заощадити купу грошей
Раніше ми розповідали, що Доведеться писати заяву: у Мінсоцполітики попередили українців про вимоги для субсидій