Абоненти мобільного оператора "Київстар" звернулися з питаннями, які є дуже актуальними. Так як з 1 травня компанія підняла свої тарифи на обслуговування мережі, клієнтам цікаво, як за маленької пенсії та зарплати вони зможуть його оплачувати?
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМи зібрали питання, на які в компанії все ж таки зважилися дати відповідь.
- Я так розумію компанія "Київстар" вирішила, що пенсіонери та інваліди з мізерними пенсіями повинні йти жебракувати, щоб сплатити нові тарифи, або відмовитися від Київстару зовсім. Я розумію, що ми – це крихта для Київстару, але ж...
У відповідь на цю претензію представники компанії пояснили, що підвищення цін є реакцією на зростаючі витрати на всі послуги та товари в країні:
"Наприклад, продукти в середньому подорожчали на 30%, пальне та проїзд у громадському транспорті майже в 1,5 рази зросли в ціні (на 40%), але ви платите у цих випадках за той самий обсяг послуг або товарів."
Вони стверджують, що попри це вони намагаються надавати більше хвилин для дзвінків та додаткові можливості для абонентів.
Наступне питання:
- Скажіть мені будь-який сенс у вашій послуги "тимчасове призупинення обслуговування номера", якщо я блокую його відразу і ще тиждень знімають кошти?
- У мене пенсія 2361. Навіщо ви підвищили з 75 на 100? Я знаю, що ви зараз писатимете про ціни і все інше, але вам також потрібно зрозуміти, що з такою пенсією важко прожити і повернути тариф по 75.