Користувач банківських послуг, який був клієнтом Монобанк з 2013 року, несподівано зіткнувся з одностороннім розірванням договору з боку банку. Ця ситуація стала для нього справжнім шоком і відчуттям несправедливості.

Останнім часом чоловік активно користувався своєю карткою, нарахувавши загальні поступлення на суму 50 тисяч гривень, що не виходило за межі встановлених Національним банком України лімітів.

Карта "Монобанка", скріншот: Youtube
Карта "Монобанка", скріншот: Youtube

Він висловлює обурення через те, що, незважаючи на підозри банку щодо джерела поступлень, до нього не було звернення з проханням надати пояснення чи документи, що підтверджують легітимність коштів. Замість цього банк вирішив просто заблокувати рахунок.

Виявилось, що причиною блокування стало невказання клієнтом обсягу надходжень на рахунок, про що стало відомо через сповіщення в банківському додатку.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись "Тварі ви, ви не люди": обленерго довело пенсіонера до смерті через вимогу стояти в чергах Українцям збільшать доплати та пільги: коли можна буде отримати Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня
Показати ще

монобанк
монобанк

Користувач висловлює невдоволення через відсутність можливості виправити ситуацію та підтвердити свої доходи перед банком, зазначаючи, що така практика може призвести до втрати клієнтів банком через негативний досвід спілкування та "сарафанне радіо".

Клієнт готує скаргу до Національного банку України, висловлюючи своє обурення порушенням своїх прав і неадекватною відповіддю банку на ситуацію.

Раніше повідомлялося на порталі Знай.uа, отримав переказ – залишився без грошей: Monobank блокує карти українців

Як раніше повідомляв портал Знай.ua, з 1 січня зміняться правила оплати карткою: чого чекати українцям

Також, Знай.ua писав про оформлення банківської картки для пенсії: покрокова інструкція