Українець поскаржився, що ПриватБанк узяв із нього комісію за операцію по карті, яка, по суті, не була виконана. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнта ПриватБанку, він купував, за яку з нього зняли близько 85 гривень комісії. Зрештою, угода була скасована і гроші за товар повернулися на карту, а комісія немає. Чоловіка обурили такі умови, адже, на його думку, транзакцію фактично не було здійснено.
"Банк узяв комісію у розмірі 85.75 гривень за покупку в OLX, яка була скасована не з мого боку, за покупку гроші повернулися, але за комісію немає. Просто на рівному місці ця контора вкрала у мене 85 гривень за нічого, по суті ще не здійснене пересилання грошей", - поскаржився клієнт.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу чоловіка та пояснили, що в цьому випадку банк не зобов'язаний повертати комісію, адже грошовий переказ було здійснено успішно. Рішення про повернення повної суми може ухвалити лише одержувач.
"Банком було виконано свої зобов'язання з перерахуванням коштів, рішення відносно повернення приймає саме торгова мережа отримувач. Тому підстав для повернення комісії банку за успішне перерахування коштів немає", - відповіли у банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк запровадив нову комісію на перекази: скільки доведеться платити.
Також наш портал інформував, вижити в окупації та відбитися від колекторів ПриватБанку: українці скаржаться на нереальний тиск.
Крім того, ми писали, українцю заблокували картку за купівлю піци: Monobank розпізнав як "підозрілу" операцію.