Побутові споживачі часом отримують завищені платіжки, а потім витрачають час та нерви на з'ясування стосунків із газовими компаніями. У "Нафтогазі" дали пораду, як цього уникнути та вберегти гаманець від можливих переплат.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ газопостачальній компанії пояснили, що найчастіше неправильні нарахування у платіжках оператор ГРМ проводить, якщо не отримує від споживача актуальних показників лічильника.
Фахівці "Нафтогазу" радять регулярно передавати показники, зокрема українцям, які тимчасово виїхали з дому та не споживають блакитного палива.
"Це допоможе уникнути некоректних нарахувань. Адже оператор ГРМ (ваш обл- чи міськгаз) може розраховувати витрати на газ "за плановим щомісячним обсягом споживання", якщо не отримує актуальні дані", - попередили у компанії.
Споживачі, які виїхали за кордон, можуть передавати показники через міжнародний номер або скориставшись онлайн-сервісами.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, з клієнтів "Нафтогазу" беруть гроші за передачу показників: кому доведеться платити.
Також наш портал інформував, платіжки за газ неприємно "витягуватимуть" ще більше: важливе уточнення, на яке звернули увагу газовики.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям малюють тисячі за тепло без жодного обліку: чому так відбувається і де обіцяні лічильники.