Побутові споживачі зобов'язані щомісяця передавати показники газового лічильника. Як виявилося, для деяких українців процедура може виявитися платною. Про це свідчить інформація на facebook-сторінці "Нафтогазу".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБагато споживачів передають показники лічильника через онлайн-сервіси – це зручно та абсолютно безкоштовно. Втім, така можливість є не у всіх, тож інші українці мають альтернативні методи.
Серед пенсіонерів та людей, які не мають доступу до гаджетів та інтернету, популярним способом передачі показників є SMS-повідомлення.
У "Нафтогазі" попередили, що цей метод передбачає певні витрати - плату за відправлення повідомлення по тарифах оператора.
"Якщо Ви маєте на увазі вартість СМС-повідомлення на номер 4647 при передачі показників лічильника, вартість SMS залежить від тарифного плану вашого оператора мобільного зв'язку", - пояснили в газопостачальній компанії.
Споживачі, які не мають доступу до інтернету, можуть передати показники за допомогою дзвінка до контакт-центру "Нафтогазу". За підключеного тарифу, гроші з рахунку не знімуться, а лише витратиться кілька хвилин із місячного пакету послуг.
Номери контакт-центру:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Київстар);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, вода, газ та електроенергія: як передавати показники лічильників, щоб не було "сюрпризів".
Також наш портал інформував, подорожчання газу з 1 квітня: "Нафтогаз" назвав актуальний тариф для населення.
Крім того, ми писали, як анулювати необґрунтовані нарахування: "Нафтогаз" поділився інструкцією.