У Хмельницькому вже четвертий день поспіль переважно мовчать пута тролейбусних дротів. Виною всьому нестача електроенергії, спричинена атаками на енергетичні об'єкти з боку Росії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗамість звичного "клацання" тролейбусних коліс на рейках міські вулиці пожвавлюються гулом комунальних автобусів, у яких тепер почали вимагати оплату проїзду у всіх, включаючи пенсіонерів та пільговиків.
Про це повідомляє "Громадське" в інтерв'ю із хмельничанами на Youtube.
Директор хмельницького комунального підприємства "Електротранс" Сергій Бобух розповідає, що через дефіцит енергії по міських маршрутах курсують лише 24 тролейбуси, замість звичайних 70.
Для компенсації забраних машин запущено 12 комунальних автобусів, що коштує підприємству набагато дорожче. Тому, щоб покрити витрати на пальне, у нових автобусах почали вимагати оплату проїзду у всіх, включно з тими, хто раніше їздив безкоштовно.
Пенсіонерка Олена Савицька та хмельничанка Наталія Сабар, власниці проїзних на тролейбус, здивовані новими правилами.
Вони скаржаться, що їм доводиться сплачувати за проїзд у комунальних автобусах, незважаючи на наявність безкоштовного проїзду за старими правилами. Конфлікти між пасажирами та кондукторами стають все більш поширеними, тоді як автобуси залишаються майже порожніми.
Директор "Електротрансу" Сергій Бобух обіцяє, що вже наступного тижня кількість тролейбусів на маршрутах у Хмельницькому зросте до 50-ти.
Тим часом проблема оплати проїзду для пенсіонерів та пільговиків залишається актуальною. Втім, Бобух стверджує, що компанія не нав'язує плату, а просто просить громадян розуміти ситуацію, що склалася.
Раніше ми писали про те, що готуйтеся до піших прогулянок: до кінця березня введуть нові тарифи на проїзд у транспорті
Крім того, Знай.ua повідомляв про нові документи, довідки нотаріуса та гроші на проїзд: як в Україні отримати компенсацію.