Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на штучно створену заборгованість та "махінації" з виписками. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що після перевипуску картки ПриватБанку у відділенні вона зіткнулася із несподіваними проблемами. По-перше, проти її волі відкрили кредитний ліміт, а по-друге, змінилися виписки.

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

"Наступного ранку я виявила, що в мене з нікуди виріс борг по кредиту 3 777 грн і змінились виписки заднім числом. На онлайн звернення відповіли, що це я їх витратила. Я поїхала до свого банкіра і ми виявили, що за 2 дня до надання мені кредитного ліміту банк просто подвоїв мої 11 платежів", – поділилася українка.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

За словами клієнтки, банк штучно повісив на неї борг, але врешті-решт все вдалося вирішити.

Популярні новини зараз
Що не можна підписувати в ТЦК: попередження юристів З 1 вересня стартує виплата нової допомоги Пенсіонерам виплатять допомогу: суми різні, але солідні Виплати на дітей надійдуть за новими правилами
Показати ще

"Таким чином вони штучно мені створили "користування кредитними коштами". Гроші повернули, але на наступний день ЗНОВУ зʼявилась сума боргу 5 грн. Я її погасила і закрила кредитний ліміт. Але тепер я не довіряю цьому банку", - зазначила жінка.

У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнтки і пообіцяли докладно розібратися в інциденті.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, вистачить на продукти і навіть комуналку: ПриватБанк нарахує клієнтам по 2500 грн кешбеку.

Також наш портал інформував, біжи у відділення чи плати: клієнти "Ощадбанку" роздратовані неможливістю закрити рахунок.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у "ПриватБанку" пояснили, чому при покупках із картки гроші знімають по два рази.