Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які планують отримувати допомогу від держави на оплату ЖКП, є дуже важлива інформація. Цього разу йтиметься саме про документи, які мають бути у тих, хто претендує на субсидії.

Справа в тому, що Пенсійний фонд роз'яснив, які документи потрібно надавати додатково для призначення субсидії, якщо за адресою зареєстрована особа, яка проживає та працює в іншому місті.

Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби Пенсійного фонду України у соціальній мережі Facebook.

Оформлення субсидії, скріншот: YouTube
Оформлення субсидії, скріншот: YouTube

Повідомляється, що якщо у житловому приміщенні разом з батьками зареєстровано повнолітнього та працездатного члена сім'ї, який не проживає за адресою реєстрації, то житлова субсидія може бути призначена без урахування його доходів. Але для цього при оформленні пільги слід надати довідку з місця роботи такої особи.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня
Показати ще

Публікація ПФУ, скріншот: Facebook
Публікація ПФУ, скріншот: Facebook

Якщо ж довідку надати неможливо, то цю інформацію потрібно буде вказати у декларації. При цьому субсидія призначатиметься тільки після акту обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Цей документ складається посадовою особою виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті ради та передається до органу Пенсійного фонду України.

Нагадаємо, готуйте гаманці та заначки: комунальники анонсували суттєве подорожчання.

Раніше повідомлялося, що можна отримати безкоштовно українцям у скрутному становищі.

Також, вода, газ і світло: як в Україні зміняться тарифи після завершення опалювального сезону.