Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк" продовжує підносити своїм клієнтам дуже неприємні "сюрпризи". Цього разу співробітникам банку довелося пояснювати, чому відбувається подвійне списання з карток при одній покупці.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків про роботу банків.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Клієнт розповів, що провів оплату на сайті інтернет-магазину, але гроші у нього списалися двічі. Перша сума позначалася в інтернет-банкінгу як заблоковані гроші, а друга частина як успішна оплата.

Питання незадоволеного клієнта "ПриватБанк", скріншот: Minfin
Питання незадоволеного клієнта "ПриватБанк", скріншот: Minfin

Популярні новини зараз
Настав час "розхльобувати": водоканали попередили про нове підвищення тарифів "Укрзалізниця" змінила серйозне правило – потрібно знати про це заздалегідь Комунальники вирішили встановити тарифний рекорд: з липня доведеться платити набагато більше Громадський транспорт обійдеться дорожче: українцям офіційно підвищили тарифи
Показати ще

"Вперше, коли я намагався вирішити цю проблему в чаті онлайн банкінгу, банк повернув мені заблоковані гроші, але потім вони знову зникли і позначаються як заблоковані", - повідомив він.

Клієнт зазначив, що вдруге я вже почав детальніше розбиратися із ситуацією, надав чеки про блокування та про оплату. Він почав шукати відповіді від служби підтримки банку, але там так і не пояснили, чому гроші списуються двічі.

"На питання коли повернути мої гроші: Один оператор говорив, після трьох днів після оплати (вже минуло більше часу), інший до 11 днів. Наприкінці спілкування побажали наступне: "Пропонують сформувати побожання на виправлення цієї ситуації", - поділився клієнт, заявивши , що планує закривати рахунки у ПриватБанку.

ПриватБанк, фото: Знай.uа
ПриватБанк, фото: Знай.uа

У відповідь на скаргу представник банку написав, що коли проводиться оплата, відбувається безліч операцій:

1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайєр (банк, який володіє терміналом або обслуговуючий інтернет-магазин) надсилає дані до платіжної системи для авторизації.

2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітента (банк, який випустив картку), попередньо провівши перевірки безпеки операції.

3. Як тільки банк-емітент отримує дані щодо операції, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/термін дії тощо). Результат перевірки (чи схвалена відмова) повідомляється тим самим шляхом, але у зворотному порядку. У результаті Ви побачите результат угоди на терміналі або на сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.

4. Якщо операцію схвалено, на карті блокуються кошти у розмірі, надісланому еквайєром. Саме списання пройде пізніше, його терміни залежить від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

У ПриватБанку додали, що в деяких випадках можуть виникати операції, коли при оплаті карткою сума заблокована, а товар чи послуга не отримано. Найчастіше такі блокування скасовуються протягом кількох днів із проведення операції з ініціативи точки.

Відповідь "ПриватБанка", скріншот: Minfin
Відповідь "ПриватБанка", скріншот: Minfin

Власник картки, якщо він має підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.) може звернутися на підтримку ПриватБанку та залишити заявку на розблокування суми.

"У будь-якому випадку сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс карти протягом 11 днів", - підкреслили в ПриватБанку.

Нагадаємо, вистачить на продукти та навіть комуналку: ПриватБанк нарахує клієнтам по 2500 грн кешбеку.

Раніше повідомлялося, 500 грн на місяць: ПриватБанк заплатить українцям за розваги.

Також, клієнти Monobank залишаються без грошей: доступ до рахунку закривають без попередження.