"Ощадбанк" знову опинився у центрі звинувачень після того, як родич померлого клієнта висловив невдоволення нібито незаконним списанням грошей із рахунку померлого. Ми розповімо, що робити у такому разі і до кого звертатися.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнти банку висловлюють подив щодо введеної банком комісії за обслуговування неактивних рахунків у розмірі 100 гривень.
"Ощадбанк" відкидає ці звинувачення та пояснює, що комісія починає стягуватися лише за повної відсутності руху коштів на карті клієнта протягом року.
Таким чином, якщо за рік немає жодної операції на карті та з неї не списуються кошти, банк починає стягувати комісію за неактивність.
"Позики комісія за неактивний рахунок не списується", кажуть представники "Ощадбанку".
Вони також нагадують, що розмір комісії та правила нарахування прописані у Договорі комплексного банківського обслуговування (ДКБО), який клієнти обов'язково підписують під час відкриття рахунку.
У контексті померлих клієнтів банк стверджує, що для того, щоб запобігти списанню коштів з рахунку померлого, спадкоємець повинен повідомити банк про смерть власника рахунку.
Втім, якщо спадкоємці не знають про наявність рахунків у померлого або про те, в яких банках вони могли б бути, вони повинні звернутися до нотаріуса, який запитатиме інформацію у банків про наявність рахунків та вкладів у померлого клієнта.
Ощадбанк також визнав, що комісії за неактивні рахунки існують не тільки у них, а й у багатьох інших банках.
Важливо відзначити, що банки запроваджують такі комісії з власної ініціативи, не наполягаючи на цьому Національного банку України, що надає додаткової складності у відносинах між банками та клієнтами.
Нагадаємо, в Ощадбанку повідомили про довгоочікувану послугу
Раніше ми писали про те, що 8 000 грн – не гарантія подолання бідності: що чекає на українців після підвищення мінімальної зарплати