Незважаючи на те, що у "Нової пошти" простий та зручний додаток, в українців виникають питання пов'язані із посилками. Зокрема у компанії пояснили, чому у користувачів не завжди є можливість переадресувати доставку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це йдеться на офіційній сторінці "Нової пошти" на Facebook.
До пресслужби компанії звернулася клієнтка із проблемою. У її додатку "Нової пошти" була не доступна функція переадресування посилки на інші відділення.
"Доброго дня, не можу змінити адресу доставки, через додаток не виходить", - запитала жінка.
Предстаавники компанії спочатку дізнались у клієнтки номер накладної, а потім пояснили у чому проблему.
З'ясувалось, що посилка, яку чекає жінка — достатньо велика, а тому має помітку "тип відправлення "кругогабаритний вантаж"".
Такі посилки приходять, зазвичай, на найближчі до клієнтів вантажні відділення.
Зазвичай відділення приймають до 15 чи до 30 кг, однак посилка українки важить більше.
Клієнтку попросили забрати своє відправлення на вантажному віддалені, адже перемістити її доставку на звичайне — у компанії немає можливості.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нова пошта" повісила на українку рахунок у 10 тисяч, але товар доставили та одразу забрали.
Також наш портал інформував, "Нова пошта" зробила заяву для всіх українців: уважно перевіряйте посилки.
Крім того, ми писали, на компенсацію можете не розраховувати: коли пошта не несе відповідальності за ваші посилки.