Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже важлива інформація від компанії Yasno. Справа в тому, що деякі споживачі досі не розуміють, чому на них "повісили" відповідальність за збирання показників лічильників.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнці нагадали, що раніше цим питанням займалися виключно представники постачальників комунальних послуг.
Про це стало відомо завдяки інформації під однією з публікацій компанії Yasno в мережі Facebook.
Один із клієнтів написав: "Організація цікава, всі перекинули на споживачів, а чому самим не підняти зад і пройтися раз на місяць не зняти свідчення? Передаєш, а пишуть - що хочуть. Вони мені рекомендують заплатити в півтора рази більше, я плачу по лічильнику, лічильник винесений на вулицю на стовп, уже років 10".
У відповідь представники компанії Yasno написали, що контролери, фахівці оператора системи розподілу просто фізично не можуть відвідати всіх клієнтів у звітний період.
"Щоб отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію, необхідно лише одне - вчасно передавати показання щомісяця. На цю просту процедуру у вас є 5 днів на місяці. Рекомендований платіж - сума очікуваного споживання. представники компанії.
Нагадаємо, не видно показники: у Yasno підказали, хто має право лізти під запотіле скло.
Раніше повідомлялося, українцям дали лише 5 днів, щоб зробити це.
Також, у "Нафтогазі" відхрестилися від другої платіжки і пояснили, чи потрібно платити.