Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже важлива інформація від компанії Yasno. Справа в тому, що деякі споживачі досі не розуміють, чому на них "повісили" відповідальність за збирання показників лічильників.

Українці нагадали, що раніше цим питанням займалися виключно представники постачальників комунальних послуг.

Про це стало відомо завдяки інформації під однією з публікацій компанії Yasno в мережі Facebook.

Лічильник світла, скріншот: YouTube
Лічильник світла, скріншот: YouTube

Один із клієнтів написав: "Організація цікава, всі перекинули на споживачів, а чому самим не підняти зад і пройтися раз на місяць не зняти свідчення? Передаєш, а пишуть - що хочуть. Вони мені рекомендують заплатити в півтора рази більше, я плачу по лічильнику, лічильник винесений на вулицю на стовп, уже років 10".

Популярні новини зараз
"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

У відповідь представники компанії Yasno написали, що контролери, фахівці оператора системи розподілу просто фізично не можуть відвідати всіх клієнтів у звітний період.

Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook
Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook

"Щоб отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію, необхідно лише одне - вчасно передавати показання щомісяця. На цю просту процедуру у вас є 5 днів на місяці. Рекомендований платіж - сума очікуваного споживання. представники компанії.

Нагадаємо, не видно показники: у Yasno підказали, хто має право лізти під запотіле скло.

Раніше повідомлялося, українцям дали лише 5 днів, щоб зробити це.

Також, у "Нафтогазі" відхрестилися від другої платіжки і пояснили, чи потрібно платити.