Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація від фахівців енергетичної компанії Yasno. Справа в тому, що деякі клієнти не знають, що потрібно робити, якщо доступ до пристрою обліку утруднений.

Проблема в тому, що деякі лічильники мають захисне скло безпосередньо перед циферблатом із показниками. Часто дане скло може накопичувати на собі конденсат, і таким чином неможливо побачити точні показники приладів обліку.

Про те, що потрібно робити в таких ситуаціях, розповіли представники компанії Yasno, у відповідь на запитання одного з клієнтів у мережі Facebook.

Лічильник світла, скріншот: YouTube
Лічильник світла, скріншот: YouTube

Один із клієнтів компанії "Yasno" звернувся з питанням такого плану: "А до кого треба звернутися, щоб скло на лічильнику витерли зсередини, бо фото не зробиш і зовсім не видно чисел".

Популярні новини зараз
Усі надії лише на індексацію: як в Україні зміняться пенсії у 2025 році Українці отримають від ПФУ нові виплати, і це не пенсія: кому прийдуть додаткові гроші Пенсіонери отримають "бонус" у 500 гривень: чекати не довго ТЦК може відібрати важливий документ – українців попередили про чергову пастку
Показати ще

Лічильник світла, скріншот: YouTube
Лічильник світла, скріншот: YouTube

Представники прес-служби компанії надали відповідь на це запитання: "Для вирішення вашого питання треба звернутися до оператора системи розподілу (ОСР). Контакти можна знайти за посиланням: https://yasno.com.ua/contacts-osr. Якщо ви не знаєте , який саме оператор обслуговує ваш будинок, напишіть нам у особисті повідомлення повну адресу, ПІБ, номер особового рахунку. Ми підкажемо".

Публікація "Yasno", скріншот: Facebook
Публікація "Yasno", скріншот: Facebook

Важливо знати

Не можна самостійно розкривати прилад та знімати пломби, щоб усунути несправність. Ушкодження пломби вважається грубим порушенням правил експлуатації. Тому можуть виникнути надалі проблеми з контролюючим органом.

Лічильник світла, скріншот: YouTube
Лічильник світла, скріншот: YouTube

В результаті показання розраховуватимуться за нормою за весь період з моменту останньої перевірки, а не за поточними показаннями. Крім того, при самостійному ремонті можна поламати прилад та повністю вивести його з ладу.

Нагадаємо, "Не надішлете - не платитиму": у "Yasno" визначилися з долею паперових квитанції.

Раніше повідомлялося, зростання тарифів неминуче: коли і на скільки платитимемо більше.

Також, "Інтернет не скоро буде": у "Нафтогазі" пояснили, що робити.