Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація від фахівців енергетичної компанії Yasno. Справа в тому, що деякі клієнти не знають, що потрібно робити, якщо доступ до пристрою обліку утруднений.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПроблема в тому, що деякі лічильники мають захисне скло безпосередньо перед циферблатом із показниками. Часто дане скло може накопичувати на собі конденсат, і таким чином неможливо побачити точні показники приладів обліку.
Про те, що потрібно робити в таких ситуаціях, розповіли представники компанії Yasno, у відповідь на запитання одного з клієнтів у мережі Facebook.
Один із клієнтів компанії "Yasno" звернувся з питанням такого плану: "А до кого треба звернутися, щоб скло на лічильнику витерли зсередини, бо фото не зробиш і зовсім не видно чисел".
Представники прес-служби компанії надали відповідь на це запитання: "Для вирішення вашого питання треба звернутися до оператора системи розподілу (ОСР). Контакти можна знайти за посиланням: https://yasno.com.ua/contacts-osr. Якщо ви не знаєте , який саме оператор обслуговує ваш будинок, напишіть нам у особисті повідомлення повну адресу, ПІБ, номер особового рахунку. Ми підкажемо".
Важливо знати
Не можна самостійно розкривати прилад та знімати пломби, щоб усунути несправність. Ушкодження пломби вважається грубим порушенням правил експлуатації. Тому можуть виникнути надалі проблеми з контролюючим органом.
В результаті показання розраховуватимуться за нормою за весь період з моменту останньої перевірки, а не за поточними показаннями. Крім того, при самостійному ремонті можна поламати прилад та повністю вивести його з ладу.
Нагадаємо, "Не надішлете - не платитиму": у "Yasno" визначилися з долею паперових квитанції.
Раніше повідомлялося, зростання тарифів неминуче: коли і на скільки платитимемо більше.
Також, "Інтернет не скоро буде": у "Нафтогазі" пояснили, що робити.