Мобільний оператор "Київстар" виявився втягнутим у скандал через невдоволення своїх абонентів системою компенсації, створеної оператором після хакерської атаки на компанію.

Компанія на своєму сайті запобігла автоматичному підключенню тарифу щомісяця без зняття плати за послугу, проте є підводний камінь.

Телефон, фото grozny
Телефон, фото grozny

Щоразу, коли абонент використовує послуги зв'язку у період, коли оплату тарифу скасовано, з його рахунку списується символічна сума 1 гривню.

Не всі клієнти мали можливість відвідати сайт або дізнатися з інших джерел інформації, як працює дана послуга. У Facebook на оператора посипалися численні скарги, а споживачі почуваються обдуреними, втрачаючи гроші з рахунку.

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Показати ще

Звернення до "Київстар" / фото: скріншот Facebook
Звернення до "Київстар" / фото: скріншот Facebook

"Смс інформування було? Чому про це немає жодного слова? На паркані теж багато пишуть. У будь-якому випадку мінус один абонент у вас вже є."

"Оператор чемно сказала, що у вас на сайті це написано. Я що, не маю роботи ваш сайт щогодини перевіряти?"

"Зараз вже середина лютого, а ви тільки зараз вирішили збиранням грошей зайнятися? Я не просила вашу компенсацію, щоб зараз опинитися в цьому безглуздому становищі."

Ситуація продовжує розвиватися, і багато абонентів вимагають ясних відповідей від Київстару, проте оператор, окрім як надіслати посилання сайту, на прохання не реагує.

Звернення до "Київстар" / фото: скріншот Facebook
Звернення до "Київстар" / фото: скріншот Facebook