Нещодавно в Україні скасували мораторій на відключення послуг за борги. Це стосується громадян, які не сплачували комуналку конкретний період.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАле, що робити, коли цей борг утворився не з вашої вини? До компанії Yasno звернулася клієнтка і розповіла про свою проблему. За її словами, показники лічильника в помешканні не рухаються. Візиту контролера жінка чекає вже другий місяць, а тим часом заборгованість продовжує зростати.
"А в мене на лічильнику показники не рухаються, другий місяць обіцяють контролера, борг росте..."
Окрім цього, жінка зазначила, що контролера пообіцяли, але він навідається лише в лютому.
Повз цього коментаря не пройшли представники компанії. За їх словами, питання щодо несправності лічильника контролює оператор системи розподілу, тому з проблемою потрібно звертатися до них.
Окрім цього, в Yasno зазначили, що жінці потрібно дочекатися виконання заявки. Потім оператор системи розподілу передасть скориговані дані лічильника та проведуть перерахунок.
"Очікуйте виконання заявки. Після отримання від оператора системи розподілу скоригованих даних, ми зробимо перерахунок"
Таким чином всі "борги" та неправильні покази за час несправності пристрою змінять на необхідні.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, доходи враховувати не будуть: хто з українців може отримати субсидію з будь-якими статками
Раніше портал Знай інформував, стосується всіх платників комуналки: як розрахуватися без додаткових комісій
Також наш портал повідомляв, українцям пояснили, чому відключатимуть світло: інших варіантів не лишилося