ДТЕК нагадує українцям про важливість своєчасної передачі показників лічильників. Фахівці компанії рекомендують передавати дані за два дні до завершення календарного місяця або в перші числа наступного дня.

Такий графік забезпечить точність розрахунків та запобігатиме можливим затримкам в енергопостачанні.

фото Getty Images
RAB-тариф, електромережі, електрика \\ фото Getty Images

Щоб спростити процес, ДТЕК надає кілька зручних варіантів передачі даних. Це можна зробити через особистий кабінет на сайті компанії, звернувшись до кол-центру вказаним контактам, а також через чат-боти в популярних месенджерах, таких як Viber, Telegram та Facebook Messenger.

Однак, у процесі передачі можуть виникнути різні помилки. ДТЕК роз'яснює, як їх розпізнати та вирішити, щоб уникнути непорозумінь та незручностей.

Популярні новини зараз
Сукня за 8 млн грн, вілла росіян і Максим Галкін - тамада: весілля киян у Комо розлютило українців Це було ще не спекотно: Україну накриє небезпечна температура "Це тупість...": українці лютують через слова зірки "Кріпосної", після удару по дитячій лікарні Світло буде цілий день: в "Укренерго" порадували українців
Показати ще

Показники лічильника, скріншот: YouTube
Показники лічильника, скріншот: YouTube

Лічильник вимкнено: електропостачання припинено через наявність боргу або на вимогу постачальника.

  • Рішення: спочатку перевірте наявність заборгованості. Якщо борг усунено, зв'яжіться з енергопостачальною компанією для відновлення електропостачання.

Відсутній пристрій обліку: відомості про лічильник відсутні в системі, що може статися, наприклад, при установці лічильника в новобудові.

  • Рішення: спробуйте внести показання через кілька днів. Якщо проблема залишається, зв'яжіться з компанією для додавання лічильника до бази даних.

Лічильник на електроенергію / фото
Лічильник на електроенергію / фото

Занадто велике значення споживання: вказане споживання перевищує встановлену межу для облікового запису.

  • Рішення: якщо показання коректні, надішліть фото лічильника на електронну пошту енергопостачальної компанії для уточнення даних.

Показники менші за попередні: передані показання менше зафіксованих у системі.

  • Рішення: якщо впевнені у правильності показань, рекомендується відправити фото лічильника на вказану адресу електронної пошти для перегляду даних.

Помилка передачі даних: помилки через тимчасову недоступність програмного забезпечення.

  • Рішення: повторіть передачу показань пізніше, переконавшись у стабільному інтернет-з'єднанні. У разі проблем, що продовжуються, зв'яжіться з технічною підтримкою.

Радимо слідувати рекомендаціям компанії та уникати можливих "замінок" в енергопостачанні.