Клієнти ПриватБанку масово скаржаться, що фінустанова розриває договори в односторонньому порядку і залишає їх без грошей. Новорічні свята та Різдво не завадили тому, що українці залишилися без своїх рахунків.

Про цеповідомили кілька клієнтів банку на аналітичному сайті Мінфіну.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Українець поскаржився, що банк не дав йому достатньо часу для того, щоб оновити дані та розірвав із ним договір 1 січня. Він отримав повідомлення від Привату за кілька днів до Нового року та запланував зайнятися цим питанням вже після свят, проте не встиг.

"27 грудня в Приват24 з'явилося спливаюче повідомлення, що потрібно пройти актуалізацію даних та кнопка "нагадати пізніше". Термінів, коли це потрібно зробити, звісно, ​​не було. Через дію актуалізувати не вдалося (відбулася помилка). Вирішив сходити у відділення з Нового року та пройти цю актуалізацію. Але 1 січня Приват привітав із Новим Роком розірванням договору в односторонньому порядку без можливості оскаржити це рішення. – розповідає клієнт.

Популярні новини зараз
Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться
Показати ще

У фінустанові пояснили, що такі пов'язані з тим, що ПриватБанк слідкує за безпекою та дотриманням правил фінансового моніторингу в Україні.

Ще одна жінка поскаржилася на розірвання договору обслуговування без її згоди. Однак у її випадку банк вже більше двох тижнів не повертає їй гроші, надіслані на її рахунок.

"Рахунок закритий 7 грудня. Пенсійний фонд переказав 10000 гривень на цей закритий рахунок 22 грудня. Сільська рада перевела суму 2250 гривень. 25 грудня 2023 року. І… пробачте з кінцями… Грошей немає! Сьогодні 13.01 .24 рік Я не можу отримати ці гроші. Подавала дві заяви. Жодної відповіді! Як у воду канули!", - пояснює клієнтка.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, гроші списали шахраї, а платіть відсотки ви: ПриватБанк розповів, як вийти з цієї кризи.

Також наш портал інформував, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Привласнив чужі кошти?!": банкомат ПриватБанку не видав кошти, а оператори відмахуються від клієнтки.