Хвилювання клієнтів "Сенс Банку" досягли межі, коли один із них висловив своє невдоволення у коментарях на сайті Міністерства фінансів. Він поділився своїм досвідом, розповівши про складнощі, з якими зіткнувся, намагаючись отримати доступ до своїх грошей.

Одним із головних моментів, на який звернув увагу клієнт, є тривале очікування перед тим, як він зможе розпорядитися своїми коштами. За його словами, щоб отримати розміщені гроші на рахунку, йому довелося чекати на 5 днів.

Звертання в" Сенс Банк" / фото: скріншот Мінфін
Звернення до "Сенс Банк" / фото: скріншот Мінфін

В умовах військових та форс-мажорних обставин у країні гроші можуть виявитися критичними на такі речі як евакуація, придбання продуктів, медикаментів та інших невідкладних витрат.

Критика клієнта також стосувалася складності процедури зняття готівки. Він описує, що для цього довелося спочатку довго спілкуватися з цифровим диспетчером Call-центру, який вже після цього поєднав його з живим фахівцем. Тільки після цього він міг забронювати готівку та отримати їх у касі обраного відділення, але знову ж таки – через 5 днів.

Популярні новини зараз
Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+ Квітневий перерахунок завершений: як зміняться пенсійні виплати Українцям оновили пенсійні виплати: хто отримає на пару сотень більше Відразу у 9 областях пенсіонерам виплатять по 3 тис грн: хто саме отримав право на допомогу
Показати ще

Відповідь "Сенс Банку" / фото: скріншот Мінфін
Відповідь "Сенс Банку" / фото: скріншот Мінфін

Такі складнощі викликають здивування клієнта, який вважає, що банк продовжує використовувати кошти клієнтів задля своєї вигоди, ігноруючи їх термінові потреби.

"Отже, банк «СЕНС», довільно затримуючи ваші гроші, продовжує використовувати їх для власного збагачення, на вас йому начхати — можете хоч померти", — пише він.

У відповідь на звинувачення представник банку стверджує, що тривалі терміни зумовлені попитом та логістикою, а також рекомендує бронювати від 2000 грн. або еквівалент у валюті для того, щоб вона гарантовано була у касі. Але це не скасовує можливості зняття без попереднього замовлення, уточнюють у банку.

А ми нагадуємо,"Сенс Банк" проігнорував запит клієнтки отримати виписку за карткою: "Напевно, у словнику немає слів.."

Також Знай.ua. писав, російський олігарх Михайло Фрідман хоче відсудити в України 1 мільярд гривень