Іноді українці стикаються з тим, що оплата за доставку газу не відображається в особистому кабінеті споживача. Як зрозуміти, що кошти пішли не туди і як їх повернути, пояснює Житомирська філія "Газмережі" у соцмережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо після здійснення оплати за газ в особистому кабінеті споживача немає інформації про зарахування платежу, то не варто одразу панікувати.
По-перше, слід врахувати, що все залежить від строків обробки платежу фінансовою установою. Спочатку банк формує реєстри та передає інформацію в газорозподільну компанію, а вже потім оновлюється інформація.
По-друге, слід перевірити, чи була правильно вказана інформація при проведенні платежу:
- ПІБ платника;
- особистий рахунок;
- адреса газифікованого домоволодіння.
Якщо було допущено помилку, то кошти могли загубитися. Однак навіть у цьому випадку не варто впадати у відчай, адже оплату можна направити на правильний рахунок.
Для цього потрібно написати заяву про зарахування сплачених коштів за особовим рахунком та додати копію квитанції про оплату, копію паспорта та ідентифікаційного коду. Все це необхідно відправити до філії "Газмережі", яка надає вам послуги.
Раніше портал Знай повідомляв, "Газмережі" розповіли про витрати на техобслуговування та третю платіжку за газ: важливо знати кожному.
Також наш портал інформував, що робити, якщо забули передати показники газового лічильника: інструкція.
Крім того, ми писали, газовики звернулися до українців з важливим поясненням: це має знати кожен споживач.