Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже важлива інформація від фахівців компанії "Yasno" щодо коректного використання електронного порталу. Справа в тому, що далеко не всі клієнти розуміють, для чого потрібні і як працюють "кнопки" на сайті енергетичних компаній.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКористь даної інформації в тому, що такі проблеми можуть виникнути не тільки у клієнтів компанії "Yasno", але також і тих громадян, які заходять на портал ПДФ, "Нафтогазу" чи навіть банківських установ.
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії "Yasno" на відповідь клієнта у мережі Facebook.
Клієнт компанії звернувся з посланням такого плану: "Як на вашому сайті працює кнопка "передача показів" якщо при натисканні вона перенаправляє тільки на оплату рахунку без можливості ввести якісь показання? Ми передавали свідчення наприкінці минулого місяця через кол центр і зараз помітили, що різниця між нашими показаннями і тими, що у сформованій квитанції 30кВт. Я звичайно можу платити стільки, скільки нараховано у мене, але нарахований борг від цього не випарується - це засмучує.
У компанії "Yasno" надали відповідь, та заявили, що на сайті в розділі "Внесення показань" за посиланням https://yasno.com.ua/indicators відкривається саме форма для внесення показань.
Додатково з усіма способами внесення показань можна ознайомитись ось тут: https://www.yasno.com.ua/indicators.
Також можна написати компанії "Yasno" у особисті повідомлення у Facebook свою повну адресу та ПІБ власника, щоб фахівці перевірили інформацію про внесені показники та нарахування.
Нагадаємо, повертати борги просіть готівкою: Monobank може заблокувати рахунок за отримання переказу.
Раніше повідомлялося, переплата за доставку газу: українцям показали, як повернути гроші.
Також, допоможе заощадити? В "Нафтогазі" підказали, як знайти важливі дані.