Деякі українці втратили доступ до свого рахунку і скаржаться на це, не розуміючи у чому справа. Річ у тому, що Приватбанк це робить у рамках фінансового моніторингу.

Виділяють три причини, за якими банківська установа має право на блокування рахунку. Про це розповіли у Pro Гроші.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Експерти виділили 3 основні причини, через які клієнт може втратити свої заощадження:

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

В установі ж наполягають на тому, що блокують рахунки тільки, якщо є для цього вагома причина. Абсолютно всі дії банку здійснюються тільки на законодавчому рівні, а блокування може відбутись, якщо операції на рахунку будуть здаватись підозрілими. Тому банк не робить без попередження, а просить спочатку оновити дані, або надати відповідні документи, які вказують на джерело коштів. Ці повідомлення ігнорувати не варто.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Але блокування картки може відбутись автоматично, майже у 100% випадках, коли перекази раптом починають перевищувати 400 тисяч гривень за добу, або ж активізуються дрібні перекази по декілька тисяч. Або ж фінансова операція сталась у регіоні, де як правило клієнт перебувати не може.

Нагадаємо, портал Знай інформував, підготуйте все необхідне, щоб не залишитися без частини виплат: коли краще звернутися за пенсією

Раніше на порталі Знай повідомлялося, "Вашу карта заблоковано": українців легко можуть залишити без грошей - запам'ятайте це і не робіть

Також, наш портал інформував, українці відчують ріст зарплат: Нацбанк пояснив, як збільшаться виплати