Нещодавній випадок клієнтки, яка намагається отримати пенсію через Ощадбанк, виявив деякі складнощі, з якими стикаються жителі тимчасово окупованих територій. Вона мешкає там і не може отримувати пенсію.

Клієнтка висловила своє розчарування в коментарях, що не може отримувати пенсію просто тому, що їй не надходить код через SMS через проблеми з каналами зв'язку, і вона просить оператора банку допомогти їй у цьому.

Ощадбанк, фото: Знай.uа
Ощадбанк, фото: Знай.uа

"Як так робите зі своїми клієнтами та громадянами своєї держави, які опинилися у скрутному становищі? Ви розраховуєте, що людина швидше помре, ніж отримає доступ до своїх грошей? Це ганьба!", — пише вона.

Обращение к "Ощадбанку" / фото: скриншот Facebook
Обращение к "Ощадбанку" / фото: скриншот Facebook

Популярні новини зараз
Україну накриє мокрим снігом: синоптикиня розповіла про швидке похолодання до -12, коли готувати шапки Світла не буде, а дітей відправлять додому: школи та садки готуються закривати Картку заморозять навіть за легальні перекази: банки посилили правила Соціальні виплати платитимуть по-новому: як тепер можна отримувати допомогу
Показати ще

Банк, у відповідь, запропонував альтернативу у вигляді отримання повідомлень через Viber. Для цього потрібно зателефонувати до контакт-центру 0800210800 або здійснити веб-дзвінок із сайту, і консультанти допоможуть у підключенні повідомлень.

Однак клієнтка стверджує, що звернувшись до контакт-центру банку, їй відмовили у допомозі через те, що картку вона отримувала в Києві, а зараз проживає в Бердянську. Ще за рік до повномасштабного вторгнення вона поїхала до Бердянська доглядати за хворою мамою.

Обращение к "Ощадбанку" / фото: скриншот Facebook
Обращение к "Ощадбанку" / фото: скриншот Facebook

Тепер вона здивована, чому ті, хто отримував картки на окупованих територіях, можуть отримувати повідомлення на Viber, а вона ні.

"Це громадяни не однієї країни?", — запитує вона.

Але на жаль, на даний момент банк не надає такої послуги для клієнтів, які знаходяться за межами тимчасово окупованих територій. Проте представники банку запевнили, що у разі змін у політиці вони обов'язково повідомлять про це своїх клієнтів.