Українка поскаржилася на Monobank через борг по карті, який взявся з нізвідки. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українки, на карті Monobank було погашено всі борги, після чого вона відмовилася від її використання. Вона заблокувала рахунок та видалила програму. Проте за кілька місяців їй надіслали повідомлення про заборгованість по картці.
"Закрили в 11 місяці всі борги — по картці під 0 і заблокували картку в застосунку, викинули картку та видалили застосунок. В січні пишуть що борг, вони за грудень і січень нарахували борги по вже закритій картці і по закритому рахунку", - поскаржилася українка.
Співробітники Monobank відповіли на скаргу і заявили, що заборгованість могла з'явитися через списання відсотків, якщо картка на момент погашення боргу була поза пільговим періодом.
"Після погашення заборгованості, якщо картка була поза пільговим періодом, списання відсотків відбувається першого числа наступного місяця. Якщо на рахунку недостатньо коштів для списання відсотків, списання відбувається в рахунок кредитних коштів і з'являється заборгованість", - пояснили у банку.
Крім того, фахівці Monobank наголосили, що для офіційного закриття картки клієнт має подати відповідну заяву через службу підтримки. При цьому блокування картки та видалення додатка не призводять до деактивації рахунку.
Раніше портал Знай повідомляв, повертати борги просіть готівкою: Monobank може заблокувати рахунок за отримання переказу.
Також наш портал інформував, Monobank підказав, як захистити карту від шахрайських списань: ось що потрібно зробити.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, неможливо зняти гроші: українці з картами Monobank скаржаться на банкомати "Привата".