Не рідко трапляються ситуації, коли купуючи пару взуття у магазині, воно вам дуже подобається, а коли прийшовши додому, ви помічаєте що нові чоботи неякісні. Не варто забувати, що закон на вашій стороні, однак у окремих ситуаціях, вам можуть відмовити у поверненні коштів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це пише Держспоживслужба.
Покупцю важливо звертати увагу на належне маркування взуття.
Окрім наявності обов’язкової інформації про товар, що регламентується статтею 15 Закону України "Про захист прав споживачів", воно має включати інформацію про три основні складові взуття, а саме: матеріал верху, підкладки й устілки, а також підошви.
В індивідуальну упаковку кожної пари взуття має бути вкладена інформація (рекомендації) щодо його експлуатації та догляду за ним, а також стосовно гарантійних зобов’язань продавця (виробника).
Стосовно гарантійного терміну на взуття, то варто пам’ятати, що згідно з частиною 3 статті 7 Закону України "Про захист прав споживачів", на сезонні товари гарантійний термін обчислюється з початку відповідного сезону.
Також встановлено перелік сезонних товарів, гарантійні терміни за якими обчислюються з початку відповідного сезону:
- зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня
- весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада
- літнього асортименту - з 15 травня по 15 вересня
Гарантія на взяття не поширюєтья у двох випадках:
- якщо покупець порушив правила експлуатації, догляду, зберігання взуття і за наявності механічних пошкоджень (опіки, порізи, проколи)
- при деформації взуття внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дій хімічних та інших речовин
Нагадаємо, портал Знай, інформував, популярний новорічний делікатес може завдати шкоди здоров'ю: у чому криється небезпека
Раніше на порталі Знай повідомлялося, сухі та обвітрені губи: прості способи відновити їх у домашніх умовах
Також, наш портал інформував, ви нічого не знаєте про здорову їжу: "шкідливі" продукти, які виявились напрочуд корисними