Кожен із нас зберігає конфіденційну інформацію, але як не стати жертвою шахрайства, яке використовує наші особисті дані? Один із клієнтів "Ощадбанку" звернув увагу на небезпечні методи шахраїв, які важливо знати кожному.
Суть методу в тому, що зловмисники переконують жертву надати стандартну інформацію про себе: номер картки, ПІБ та дату народження. Потім пропонують ввести спеціальний код на телефоні, який активує безумовну переадресацію дзвінків на номер шахрая.

Телефонні шахраї, фото: gsminfo.com.ua
Телефонні шахраї, фото: gsminfo.com.ua

Цей трюк дозволяє шахраям отримати доступ до телефонних повідомлень, що підтверджують транзакції, та скористатися ними для взяття кредитів онлайн від імені жертви.

"Крім того, коли я намагаюся дізнатися інформацію про стан рахунку по телефону у оператора карт, від мене вимагають ввести ряд даних картки та моїх особисто. Шахраї ставлять аналогічні питання й у тій самій послідовності. Зокрема, шахраї якимось чином отримали доступ до мого А/С в 24/7, але Login я ніколи нікому не повідомляв, — написав клієнт .

Комментарий к "Ощадбанку" / фото: скриншот Facebook
Комментарий к "Ощадбанку" / фото: скриншот Facebook

Проте банківський представник зазначив, що клієнти теж несуть відповідальність за безпеку своїх даних. Він попередив про важливість не надавати конфіденційну інформацію третім особам та не підтверджувати дії, які можуть бути використані шахраями.

"При отриманні доступу до вашого фінансового номера телефону та інших даних, озвучених шахраям, вони могли провести процедуру відновлення доступу до Сбер 24 і не питати логін безпосередньо у Вас", < /span> відповів співробітник.

Популярні новини зараз
Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти
Показати ще

Ответ "Ощадбанку" / фото: скриншот Facebook
Ответ "Ощадбанку" / фото: скриншот Facebook

Це викликало не лише стурбованість клієнта, а й розчарування у підході банку до захисту клієнтів. Клієнт впевнений, що банк зобов'язаний забезпечувати безпеку операцій та рекомендує банку посилити заходи безпеки, такі як дзвінок клієнту для верифікації, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.

Ця ситуація наголосила на важливості пильності та обережності в онлайн-операціях і закликає банки посилити заходи безпеки, щоб захистити інтереси своїх клієнтів.

Нагадаємо, показники ігнорують, а містичні цифри з'являються щомісяця: українець скаржиться на "повний ігнор" від "Київводоканалу"

Раніше ми писали про те, що робити, якщо касир не шукає вам здачу: експерти навчили, як красиво "поскандалить" та вирішити проблему