Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що деякі споживачі побутового газу досі не знають, як "прибрати борг, якого не існує".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩе більшою проблемою боргів видається через те, що українці протягом кількох місяців переплачували за квитанціями, і не можуть знайти відповіді, куди їм необхідно звертатися.
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Нафтогаз" на запитання клієнтка у мережі Facebook.
Одна з клієнток компанії запитала: Як прибрати неіснуючий борг у платіжці, яку ви виставляєте? Борг виник ще в липні (нарахований минулим "Житомиргазом", який нарахував і передав у серпні всі дані, в тому числі неправильні!!! в "Газорозподільні мережі України". Зверталася до них, маю фотофіксацію щомісячних показників від квітня2. Відповідь: що у Газорозподільні мережі України "будь-яка інформація за період до 01.09.2023 відсутня. А чи має зараз "Житомиргаз" повноваження, щоб змінити неправильно передану інформацію? Що робити?"
У компанії "Нафтогаз" надали відповідь і заявили, що принцип обліку обсягів спожитого газу не змінився.
"Дані про показники надходять до Вашого оператора ГРМ, вони на ці показники формують обсяги та передають їх нам. Після цього постачальник нараховує суму до оплати за спожитий газ. Тож у разі невідповідності переданих показань радимо звернутися до місцевого оператора ГРМ (облгазу) щодо перерахунку. Або ж на наступний період передайте актуальні показники лічильника", - розповіли в Нафтогазі".
Нагадаємо, проблема з передачею показників: клієнтка YASNO постійно отримує помилку.
Раніше повідомлялося, робити обов'язково тільки в одному випадку: у ПФУ підказали старим важливий нюанс.
Також, бюджетні хитрощі від "Нафтогазу", які допоможуть утеплити ваш будинок.