Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що деякі споживачі побутового газу досі не знають, як "прибрати борг, якого не існує".

Ще більшою проблемою боргів видається через те, що українці протягом кількох місяців переплачували за квитанціями, і не можуть знайти відповіді, куди їм необхідно звертатися.

Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Нафтогаз" на запитання клієнтка у мережі Facebook.

Нафтогаз, оплата комуналки, фото: Знай.ua
Нафтогаз, оплата комуналки, фото: Знай.ua

Одна з клієнток компанії запитала: Як прибрати неіснуючий борг у платіжці, яку ви виставляєте? Борг виник ще в липні (нарахований минулим "Житомиргазом", який нарахував і передав у серпні всі дані, в тому числі неправильні!!! в "Газорозподільні мережі України". Зверталася до них, маю фотофіксацію щомісячних показників від квітня2. Відповідь: що у Газорозподільні мережі України "будь-яка інформація за період до 01.09.2023 відсутня. А чи має зараз "Житомиргаз" повноваження, щоб змінити неправильно передану інформацію? Що робити?"

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Показати ще

У компанії "Нафтогаз" надали відповідь і заявили, що принцип обліку обсягів спожитого газу не змінився.

Відповідь "Нафтогаза", скріншот: Facebook
Відповідь "Нафтогаза", скріншот: Facebook

"Дані про показники надходять до Вашого оператора ГРМ, вони на ці показники формують обсяги та передають їх нам. Після цього постачальник нараховує суму до оплати за спожитий газ. Тож у разі невідповідності переданих показань радимо звернутися до місцевого оператора ГРМ (облгазу) щодо перерахунку. Або ж на наступний період передайте актуальні показники лічильника", - розповіли в Нафтогазі".

Нагадаємо, проблема з передачею показників: клієнтка YASNO постійно отримує помилку.

Раніше повідомлялося, робити обов'язково тільки в одному випадку: у ПФУ підказали старим важливий нюанс.

Також, бюджетні хитрощі від "Нафтогазу", які допоможуть утеплити ваш будинок.