Дніпряни і жителі інших регіонів України поскаржилися на припинення роботи домашнього інтернету від провайдера "Київстар". Про це повідомляє видання "Дніпро оперативний" розповівши, коли буде відновлено з'єднання.

Як повідомляють користувачі "Київстар", проблеми з інтернет-з'єднанням почалися ще з 9 ранку 21 травня. На даний момент у клієнтів не працює домашній інтернет, а номери телефонів техпідтримки компанії також відключені, що робить неможливим зв'язатися з операторами "гарячої лінії".

В Київстарі масово відключають інтернет / скріншот з відео

Видання "Дніпро оперативний" повідомляє, що їм вдалося зв'язатися з прес-службою "Київстар" і з'ясувати, в чому причина відключення і коли інтернет-з'єднання буде відновлено. Співробітники оператора повідомили, що на даний момент виникли деякі технічні неполадки, які намагаються відновити якомога швидше. Орієнтовно, інтернет-з'єднання має відновитися не пізніше 18 години вечора 21 травня.

Прес-служба "Київстар" також прокоментувала ситуацію на своїй сторінці в Facebook, пообіцявши компенсувати клієнтам відсутність інтернету:

Популярні новини зараз

″До зелених я не піду″, - сказав нардеп Москаль і знепритомнів у прямому ефірі

На Україну чекає потоп – синоптик обіцяє два місяці дощів та один нестерпної спеки

Країни ЄС відкриють кордони вже у червні — куди пускатимуть українців

Між ними хімія - спливли неочікувані деталі роману Балана і Кароль

Показати ще

Друзі, сьогодні виникли тимчасові труднощі у роботі Домашнього інтернету через аварію😔 Наші технічні фахівці роблять все можливе, щоб відновити роботу сервісів як можна швидше. Ми розуміємо, як вам потрібен зараз інтернет. Приносимо вибачення за незручності та надамо компенсацію всім, хто зазнав труднощів, які пов'язані з тимчасовим збоєм деяких сервісів. Розуміємо, що додзвонитися до оператора зараз важко, тому будемо повідомляти вам новини і відповідати на запитання тут, - пише провайдер.

Київстар пояснив причину масового відключення інтернету / скріншот

Нагадаємо, раніше Lifecell почав списувати гроші з рахунків клієнтів.

Як повідомляв портал Знай.иа Vodafone почав знову "грабувати" своїх клієнтів.

Також Знай.иа писав, що Київстар перерахував тарифи під час карантину.