Власники карток Monobank скаржаться на втрату коштів після використання банкомата. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що намагалася зняти готівку з картки Monobank, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Під час операції сталася помилка, внаслідок чого сума списалася з рахунку, але не була видана на руки.
При зверненні у підтримку виявилося, що повернути гроші не так просто, оскільки ні ПриватБанк, ні Monobank не надали належної допомоги клієнтці.
"Моєї провини в тому що знялися кошти — немає, але страждати та чекати невідомо скільки повинна я! Що це взагалі за система? Коли в інших банках трапляється така ситуація — вони напряму подають запит на повернення коштів і кошти повертаються за дві доби", - поскаржилася українка.
За словами жінки, в результаті вона втратила понад 10 тисяч гривень, а фінустанови "відфутболюють" її один до одного.
"Тобто 10 тис грн + 90 грн комісія — полетіли в невідомому напрямку і жоден з цих двох банків не намагається вирішити це питання. ПриватБанк перекладає все на монобанк, а монобанк — на платіжну систему", - обурилася клієнтка.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пояснили, що термін повернення коштів залежить від платіжної системи. При цьому пообіцяли зв'язатися із клієнткою для того, щоб проаналізувати ситуацію.
Раніше портал Знай повідомляв, несанкціоновані списання з карток: клієнти Monobank скаржаться на крадіжку грошей.
Також наш портал інформував, українець втратив 20 000 грн з картки Monobank: просто скористався банкоматом "Привату".
Крім того, ми писали, Monobank блокує рахунки та не дозволяє виводити кошти: українці втрачають тисячі.