Власники карток Monobank скаржаться на втрату коштів після використання банкомата. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка розповіла, що намагалася зняти готівку з картки Monobank, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Під час операції сталася помилка, внаслідок чого сума списалася з рахунку, але не була видана на руки.

Карта Monobank. Фото: скрін youtube
Карта Monobank. Фото: скрін youtube

При зверненні у підтримку виявилося, що повернути гроші не так просто, оскільки ні ПриватБанк, ні Monobank не надали належної допомоги клієнтці.

"Моєї провини в тому що знялися кошти — немає, але страждати та чекати невідомо скільки повинна я! Що це взагалі за система? Коли в інших банках трапляється така ситуація — вони напряму подають запит на повернення коштів і кошти повертаються за дві доби", - поскаржилася українка.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 20 листопада для всіх знаків Зодіаку: як провести середу без стресів Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Показати ще

Банкомат. Фото: скрін youtube
Банкомат. Фото: скрін youtube

За словами жінки, в результаті вона втратила понад 10 тисяч гривень, а фінустанови "відфутболюють" її один до одного.

"Тобто 10 тис грн + 90 грн комісія — полетіли в невідомому напрямку і жоден з цих двох банків не намагається вирішити це питання. ПриватБанк перекладає все на монобанк, а монобанк — на платіжну систему", - обурилася клієнтка.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пояснили, що термін повернення коштів залежить від платіжної системи. При цьому пообіцяли зв'язатися із клієнткою для того, щоб проаналізувати ситуацію.

Скарга клієнтки Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга клієнтки Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, несанкціоновані списання з карток: клієнти Monobank скаржаться на крадіжку грошей.

Також наш портал інформував, українець втратив 20 000 грн з картки Monobank: просто скористався банкоматом "Привату".

Крім того, ми писали, Monobank блокує рахунки та не дозволяє виводити кошти: українці втрачають тисячі.